środa, 18 czerwca 2014

.675. wytęskniona

~owsianka na mleku sojowym z truskawkami (także w środku), ricottą i ziarnem kakaowca ; zielona herbata kaktusowa~





Tego mi brakowało... ;)
Wczorajszy dzień w szkole był mistrzowski, muszę chyba o nim napisać :D Mimo, że zaczynam lekcje o 12:30 poszłam na 8:00 zaliczyć biologię i udało się - mam czwórkę! :) Ale nie o tym miałam, to tak na marginesie :) Wróciłam do domu, ponudziłam się, poszłam na do szkoły. Nauczycielka angielskiego powitała uczniów w liczbie sześciu słowami "aaagh, przyszliście?", no ale "lekcja" była fajna - oglądanie seriali jest spoko! :) Z następnych dwóch lekcji zostaliśmy prawie że wygonieni przez nauczycieli - taka sytuacja :D Ciekawa jestem ile osób będzie w szkole dzisiaj i ile lekcji będziemy mieć. Szczerze mówiąc - nie obrażę się, jeśli będzie tak jak wczoraj ;)
I jeszcze jedno, często pytanie mnie o fotomenu, czy co jem na obiad itp. itd. Założyłam kilka dni temu drugie konto na instagramie, na którym będę dodawać zdjęcia innych posiłków oprócz śniadań - ZAPRASZAM :)

10 komentarzy:

  1. Tak to już bywało w szkole pod koniec roku, przychodzenie na lekcje było "ryzykowne" bo zwykle wracało się po godzinie do domu :D Teraz na studiach to w sumie przydałoby się takie "zwalnianie" na długo przed sesją :D A tak nawiasem mówiąc, oczarowały mnie Twoje naczynia i ta tacka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja owsianka zawsze jest tak cudownie wypasiona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też nauczyciele wygoni wczoraj ze szkoły. A dzisiaj nie poszłam w ogóle, cóż, nie będę się im naprzzykrzać ;)
    nie dziwię Ci się, że za owsianką tęskniłaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. te ostatnie dni w szkole nie maja sensu ;)
    apetyczna ta Twoja owsianka!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wczoraj oglądałam cały dzień w szkole filmy :) jak są fajne to można siedzieć...generalnie u nas bardzo mało osób teraz chodzi.
    miseczka wypakowana cudowną owsianką <3 to kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha to wesoło u Ciebie w szkole! U mnie jest podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Owsianka z truskawkami? kradnę, najlepsza jest w końcu! :)
    U mnie też jakoś pusto w szkole, ale nie narzekamy na nudę.

    OdpowiedzUsuń
  8. śniadanie idealne- choć mój żołądek właśnie umiera po zjedzeniu łubianki truskawek, to ich dodatek do owsianki i tak mi się podoba :D no i ta herbata- pyszna, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham tak wypelnione twoje miseczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)