wtorek, 17 czerwca 2014

.674. czy można odzwyczaić się od fotografowania jedzenia

Śniadanie z Norwegii:
~płatki pełnoziarniste z mlekiem ; flatbread wasa z jajecznicą i papryką ; chleb pełnoziarnisty z dżemem jagodowym~

Całe szczęście, że miałam to zdjęcie bo...zapomniałam sfotografować dzisiejsze śniadanie. Mówię poważnie, aparat leży na szafce nie tknięty :D Czy można odzwyczaić się od fotografowania śniadań? 
Podczas pobytu w Norwegii moje wszystkie śniadania wyglądały w 90% jak to wyżej :)
O wyjeździe postaram się napisać na dniach oraz dodać parę zdjęć, teraz muszę zaliczyć biologię i będę wdzięczna za każdego zaciśniętego kciuka :) Napiszę jedynie, że było cudownie i już tęsknie do tego miejsca i tych ludzi. Ach i koncert w niedziele był równie świetny! Stałyśmy prawie przy samych barierkach! Zobaczyć BMTH na żywo po raz drugi - bezcenne.

9 komentarzy:

  1. jesteś - super! czekam na relację :) i trzymam mocno kciuki! powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę tylu wspaniałych wspomnień ;) koncert BMTH- super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki za biol! ja wczoraj zdawalam i sie udalo, wiec Ty tez sobie poradzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. już nie mogę doczekac się relacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać jak opowiedz dokładnie o wyjeździe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki <3 ! A snaidanie bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe :D
    w takim razie czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)