niedziela, 30 września 2012

.91.

 ~pancakes z truskawkami (w środku) polane sosem truskawkowym do lodów  ;  świeże truskawki~



Nawet nie wiecie jak wielkie było moje zdziwienie gdy w sklepie zobaczyłam truskawki! Co prawda 5zł za małe opakowanie (ok.400g), ale musiałam przypomnieć sobie ich smak! W związku z tym, poszłam po cukinię, a wróciłam z truskawkami :D
Pierwsza myśl rano po zajrzeniu do lodówki i zobaczeniu owych truskawek - zrobię sobie placki! Okej, więc mąka, jajko, mleko, cukier...hmm, co jeszcze? Aaaa, proszek do pieczenia! Wyciągam niebieskie pudełko w którym są chyba wszystkie smaku budyniów i kisielów, cukier waniliowy i cynamonowy, płatki migdałów, wiórki kokosowe....Ale proszku nie ma! I były placki bez proszku. Ale jak widać jakoś wyszły, więc nie ma rzeczy nie możliwych :D
Pochwalę się jeszcze że zrobiłam wczoraj najlepsze ciasto w moim życiu - drożdżowe z jabłkami w cynamonie i kruszonką <3 Jest przeeeeeeeeeeeeepyszne! 

Kolejny raz nie słyszałam budzika! o.O

33 komentarze:

  1. też ostatnio kupiłam truskawki, ale nie ma porównania z tymi sezonowymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. skąd truskawki o tej porze roku ? ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakieś genetycznie zmutowane :D Tak jak Maria wyzej napisała - nie ma porównania z tymi sezonowymi, ale zawsze można przypomnieć sobie ich smak :>

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam też ciacho i już zaraz go nie będzie!xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale talerzyk pełen placuszków :) Widziałam ostatnio truskawki, ale nieufnie podchodzę do innych niż mrożone o te porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Truskawki <3

    Też wczoraj robilam ciasto. Całość poszła niestety do kosza ;( Nie upiekło się.
    Coś nie dobrego dzieje się z moim piekarnikiem ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie letnie placuszki, boże, podziel się chociaż jednym<3 i na kawałek ciasta też się wpraszam:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pyszności śniadaniowe w truskawkowej wersji... ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile pysznych placków! Ja często zapominam dodać proszku do pieczenia i wychodzą bez problemu ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Talerz pyszności :) Śliczne pancakes Ci wyszły, no i truskawki *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te placki. ! Zjadłabym je z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Truskaweczki! Ja też już zapomniałam jak smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ile placuszków, jej! *.* no i te truskawki, zazdroszczę! :D i mogę się poczęstować jedną?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie smakowite śniadanko, wpraszam się;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow , truskawki i tyle placuszków ,pyszna niedziela <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Placki ♥
    Następnym razem wpadam do Ciebie na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. truskawki! <3 mam nadzieję, ze została dla mnie choć jedna...:>

    OdpowiedzUsuń
  18. Pycha śniadanie i gratuluję placuszka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam truskawkowe placuszki,chociaż może zrobię z malinami bo widziałam je w Lidlu,powinny wyjść pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. podzielisz sie przepisem ?:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Hehe:)
    Ja nigdy nie słyszę budzika:)
    Placuszki<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne placuszki i te truskawy, stały się już wspomnieniem lata:P
    Czekam na foty cudownego ciasta, pochwal się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)