czwartek, 13 września 2012

.73.

 ~wielozbożowe Cheeriosy z ciepłym mlekiem (zalałam później) ; grzanki z nutellą/masłem orzechowym~



Wczoraj byłam pierwszy raz na zumbie i muszę przyznać, że było GENIALNIE!! Uwielbiam męczyć się w ten sposób :D A zmęczyłam się baaaardzo. Byłam cała mokra :D I strasznie głodna, bo jak wróciłam do domu to o 21 zjadłam cztery kanapki XD Od teraz będę z utęsknieniem czekała na wtorki :3
Dzisiaj nic nie chce mi się robić, wróciłam ze szkoły, szybko coś przekąsiłam i pobiegłam na kółko teatralne, nie dawno wróciłam, zaczęłam odrabiać lekcje z historii, ale po 15 min juz mi się odechciało ... Sprawdzian z matematyki najprawdopodobniej zawaliłam... coż, nigdy nie byłam i raczej nie będę dobra z przedmiotów ścisłych...

31 komentarzy:

  1. Pysznie, i bardzo podoba mi się twoja miseczka :)
    Nie można być dobrym ze wszystkiego, głowa do góry.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka fajna miseczka z cookie crisp! śniadanko jak zwykle pyszne<3
    wiedziałam, że Ci się spodoba na zumbie! i to uczucie pozytywnego zmęczenia potem jest cudowne, można wtedy góry przenosić:D

    OdpowiedzUsuń
  3. tez bym chciała chodzic na zumbe ale u mnie nie ma takich zajęć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. tyle dobrego słyszę o zumbie, że w końcu sama się skuszę ;-) a z obrazka dzisiaj wybrałabym te płatki z mlekiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze - pyszne kanapki <3 i płatki też lubię ;d smak dzieciństwa ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Smaczne śniadanko, płatki z mlekiem były kiedyś moim podstawowym śniadaniem. Teraz jadam je troszkę rzadziej ; ]

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas w mieście też jest zumba, ale prawdę powiedziawszy to mnie nie ciągnie, ale słyszałam że to całkiem fajne zajęcia i z tego co piszesz to chyba na serio są fajne :) Masz grupę w swoim wieku czy w różnym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze to większość z grupy to osoby grubo po 30-stce ;p
      z mojego przedziału wiekowego są jakieś 3-4 osoby chyba.

      Usuń
  8. ja też nie ogarniam matmy...
    fajnie,że ci się podobało na zumbie!
    a śniadanie pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdradzisz co zabierasz ze sobą nA II śniadanie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj np. miałam orzechy (mieszanka; włoskie, nerkowce, migdały)
      oprócz orzechów biorę jeszcze; jogurty pitne, owoce, batony (kitkat peanut butter! <33), kupuję w sklepiku drożdżówkę itp.

      Usuń
  10. Ehhh ja też nie mam na nic siły, ale daję radę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. taka ilość masełka mi się podoba :)
    hmm ja jakoś nie mogę się do zumby przekonać ale to może przez to ze nie lubię tańczyć a w tym też o to chodzi - ja po prostu nie czyje muzyki ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te Twoje kanapeczki <3 Takie są słodziutkie! O na zumbie musiała być moc!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm dawno nie jadłam mleka z płatkami, a to wygląda tak pysznie że chyba czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzisz.. Zumba jest mega!:)
    Ja tęsknie za nią jak nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pysznie dziś u Ciebie! I bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Do ktorej chodzisz klasy w liceum? Human?

    OdpowiedzUsuń
  17. moglabys zdradzic Twoj dzisiejszy jadlospis?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śn; jw
      IIśn; garść orzechów (mieszanka migdałów, włoskich i nerkowców)
      obiad; trzy naleśniki z serem i malinami
      podwieczorek; kilka śliwek, lody opera mini
      kolacja; trzy kromki chleba razowego z 2 jajkami na twardo

      Usuń
  18. chorujesz/chorowalas na anoreksje?

    OdpowiedzUsuń
  19. zumba jest cudowna! no i masło orzechowe teeż <3

    OdpowiedzUsuń
  20. czy mogłabyś podać, co jesz w ciągu dnia gdy chodzisz do szkoły ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to co zawsze?
      rano w domu śniadanie, potem coś w szkole, potem w domu obiad i kolacja.

      Usuń
  21. a mi się maslo orzechowe skończyło :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak, zumba jest genialna! :D Chodziłam w zeszłym roku i teraz tylko czekam, aż po wakacjach znowu wznowią zajęcia <3 Wraca się baaaardzo zmęczonym, ale jakim szczęśliwym :D U mnie też jest przewaga kobiet w wieku 30+ :D W moim wieku i podobnym (18 - 25) chodzą może ze trzy, cztery osoby ^^ Ale śniadanko smakowite! Uwielbiam te płatki, sama często je zajadam na śniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)