piątek, 28 września 2012

.89.

~pieczona owsianka z jabłkami i cynamonową pianką podana z nutellą~



                                 wieczorem                                                                   rano

Dzisiaj miałam skrócone lekcje i kończyłabym o 12.30, ale zwolniłam się z wf, wróciłam do domu i odrobiłam jedno zadanie z matematyki :D Miałabym juz cały wolny piątek gdyby nie to, że zapisałam się na szkolne koło teatralne i idziemy do amfiteatru coś obejrzeć (nawet nie wiem co! :D).
Dzisiaj były dwie nie zapowiedziane kartkówki - jedna z religii, z pacierza, a druga z genetyki, z biologii. Ta pierwsza poszła mi dobrze, na drugiej troche mi się pozapominało, chociaż rano się pouczyłam... No ale co do religii, to według mnie, robienie kartkówek z pacierza to głupota... Tym jeszcze bardziej zniechęcają nas kościoła...

Jutro okaże się czy zrobiłam jakieś "postępy" i co dalej ze mną...

33 komentarze:

  1. cynamonowa chmurka, jeeej <3 zabieram Ci owsiankę! :D obłędna!
    oo, ale popołudnie w amfiteatrze brzmi fajnie!:)

    aa co będzie jutro..?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pysznie wygląda wierzch tej owsianki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mozna przepis na cudo ze zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bazowałam na tym przepisie : http://lepszysmak.wordpress.com/2012/09/23/owsianka-z-jablkami-pod-bezowa-pianka/

      Usuń
  4. Pieczona owsianka <3

    Zgadza się. Ja od momentu zakończenia bierzmowania przestałam chodzić do kościoła. Nie dlatego, że nie przestałam wierzyć w Boga, wierzę w Niego.
    Kościół bardziej zniechęca, niż przyciąga.
    Podczas przygotowań do bierzmowanie w kościele potrafiłam być po 3-4 razy w tygodniu. Z przymusu, rzecz jasna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie pieczone są bardzo dobre :) A z Sonko Ci odpisali ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cynamon i nutella świetnie wykańczają śniadanie <3 Bardzo smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie cierpię owsianki,ale kusisz kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Twoich zdjęć pachnie jesienią ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. dzisiaj miałam taką ochotę na pieczoną owsiankę, a tu taka pyszność u Ciebie *.* jak ją zrobiłaś, bo aż mi się chce takiej z taką pianką :))
    a niezapowiadanych kartkówek nie cierpię :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieczoną owsiankę jadłam tylko raz i jestem w niej szczerze zakochana :) A ta Twoja wygląda wyjątkowo pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. OO a jakie postępy?
    Zawsze chciałam mieć taką małą formę do pieczenia ;)
    Idealna owsianka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. marzę teraz o takiej owsiance *.*
    kartkówka z religii to moim zdaniem absurd-.-

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna ta owsianka, porwałabym Ci ją chętnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego kartkówki z pacierza zniechęcają do kościoła? Nie widzę związku, a lepsza jest chyba taka kartkówka niż z prawdziwej wiedzy, i tak uważam że religia jako przedmiot w szkołach to jakaś kpina i powinno się zrobić kompletną reformę, bo póki co to nie jest religia tylko lekcja na której można odrobić matmę.
    Fajna ta owsiana :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego, że wtedy czuje się presje, że cały pacierz musisz mieć wykuty na pamiętać i znać zdanie w zdanie, bez żadnej pomyłki...

      Usuń
  15. moim zdaniem oglnie strasznie zniechęcają młodzież do Kościoła ...
    śniadanie znakomite , jeszcze nigdy nie jadłam pieczonej owsianki to niemożliwe ! twoja wygląda przepysznie *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę, współczuję, o to chodzi co pisałyśmy^^?
    Owsianka pierwsza klasa!
    Miałam pisać- a gdzie kochane grzaneczki z masłem...? A przypomniałam sobie, że Ci się skończyło;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, f* xD.
      Rozumiem Cię, ale ja już nie mam ' musisz ' . Mama mówi, ale ja tam wiesz;)
      A z 'tym' to raczej teraz od tego nie zależy, chyba podawałam Ci przykłady...?. Dlatego wolę nic na siłę, bo jaka gwarancja? Żadna!

      Usuń
  17. cudowna ta owsianka! już od bardzo dawna mam ochotę na takie typowo jesienne połączenie smakowe. (;

    OdpowiedzUsuń
  18. O jejuniu, z pianką i nutellą *_* Oczarowałaś mnie!
    Robienie kartkówek z pacierza? Ciesz się! Ja miałam sprawdziany po każdym dziale na ok. 50 pytań + kartkówki na prawie każde lekcji za niegrzeczne zachowanie xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Apetycznie :) Świetnie wygląda ta cynamonowa pianka, no i nutella!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta chmurka wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Sante nie odpisują a z Sonko moze mają urlop??? Za jakiś czas napisz do Sonko jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cynamonowa pianka brzmi genialnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Taka szarlotka w wersji śniadaniowej, pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Leć kochanie do sklepu po masło BR, drogie, ale używaj mniej^^ ... Albo masę krówkową:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dokłanie...
    Słyszałam, że Rossmanowskie to fexD ale ja tez chce popróbowac dużo maseł, chociaż do felixa, mnie nie ciągnie, rossmanowskiego też.. zagraniczne owszem:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)