środa, 19 września 2012

.80.

~od dołu : jogurt naturalny, maliny, płatki owsiane, jogurt, płatki Lion ; (spalone) grzanki z masłem orzechowym i philadelphią milka~

Musicie uwierzyć na słowo, że były jeszcze malinki i płatki owsiane, bo zdjęcie po wymieszaniu nie nadawało się do publikacji >.< Chyba zacznę używać lampy błyskowej, bo poranne światło i zdjęcia mnie załamują...
Z pośpiechu nastawiłam toster na zbyt wysoką moc, chleb za późno wyskoczył i się spalił... A płatki Lion to ostatnio moje uzależnienie! <3 (bo jak inaczej wytłumaczyć zniknięcie połowy opakowania w 2 dni?)
+ sprawdzian z 10 obszernych działów z geografii... Mamy tydzień na przygotowanie się do niego. Dałabym radę, gdybym uczyła się tylko tego przedmiotu, ale niestety mam jeszcze 15 innych...

28 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje śniadania i zdjęcia! Zawsze super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spalone, ale za to jakie pyszne!
    poza tym spalone dobrze robi na brzusio :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pysznie wygląda ta owsianka *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za pyszna miseczka :)
    Powodzenia na sprawdzianie, ja nie cierpię geografii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marti, te grzanki są po prostu genialne! Uwielbiam takie przypieczone! Kiedyś do Ciebie na nie wpadnę normalnie! Bądź przygotowana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomimo iż ostatnio Twoje śniadania są podobne do siebie to mega pyszne ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaką pojemnosć ma Twoja miseczka na płatki???? Taka 0,5l czy mniejsza ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba coś koło tego :)

      Usuń
    2. heh, chyba nawet wiem kto zadał to pytanie;) i jeszcze z anonima:D

      Usuń
    3. koleżanka wyżej, Ervisha;) nie dość że komentarz pojawił się minutę po jej komentarzu z prawdziwego konta to ona zawsze każdego o to pyta;) mnie już kilka razy chyba i nie zawsze z anonima:P

      Usuń
    4. aaa, i dzieki za pomoc:)!

      Usuń
  8. mm, smakowite śniadanko mimo spalonych grzanek!:)
    dasz jakoś radę i tak! szkoda, że nauczyciele są święcie przekonani, że ich przedmiot jest najważniejszy-.-

    OdpowiedzUsuń
  9. mi tez teraz sporo nauki przybywa ,masakra jednym słowem !
    takie śniadanie dodaje energii pysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie to znam - każdy nauczyciel myśli, że jego przedmiot jest najważniejszy : /
    a grzanki, nawet spalone, na pewno były pyszne : D

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę kupić i spróbować tych Lionów ! :) smakowite śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodko, te Twoje pyszne kanapeczki i płatki lion <3 Mnie wcale nie zastanawia fakt, że tak szybko znikają Ci te płatki ;P
    Dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak słodko i smacznie! Cicho, wcale by nikt nie zauważył tego spalonego chlebka :P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też miałam strasznie długie sprawdziany z geografii w gimnazjum, w dodatku wszystkiego się trzeba było wykuć z podręcznika. Nawet liczb typu : ludność Japonii...
    Te płatki ostatnio mnie kusiły w sklepie, a co do grzanek - nawet na maksa spalone bym zjadła z tymi dodatkami! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nie próbowałam tych płatków : ))

    OdpowiedzUsuń
  16. twoje śniadania powalają mnie na kolana, pyszności<3

    OdpowiedzUsuń
  17. jej, jakie pyszne śniadanie miałaś! :) a spalone grzanki? skąd ja to znam :D:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejne śniadaniowe uzależnienie? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię spalone rzeczy :D jak czekoladowo u Ciebie ~!

    OdpowiedzUsuń
  20. Liony<3. Ostatnio zjadłam 3x pod rząd!. 500 ml miseczki z gorącym mlekiem, bananem i innymi musli z Lionami. Najlepsze mleko!. I opakowanie 550g , zrobiło się z... 200 g:D?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)