czwartek, 20 września 2012

.81.

~tosty graham z wędliną drobiową i keczupem~


27 komentarzy:

  1. mniam! ale brakuje mi tu ciągnąceeeeego się sera! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sera żółtego tez ale do tostów czy pizzy jest niezastąpiony :D Mogłas jeszcze dac ser Brie./ on tez sie super ciągnie

      Usuń
    2. Wiejski też się ciągnie trochę zapieczony, ale Ty nie luuubisz;p

      Usuń
    3. ja tak samo :D sera żółtego nie tknę! chyba, że w toście czy na pizzy! stop go, a zjem :D

      Usuń
  2. wieczorem włożyłam do zamrażalnika jogurt truskawkowy (u mnie 400g). Rano ten zamrożony jogurt zblendowałam razem z ok.1/2 szklanki mleka i gotowe :) wyszły z tego ok.2 porcje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymałam chwilę pod wrzątkiem lecącym z kranu :D i ładnie wyskoczył :D

      Usuń
  3. Czasem takie proste i klasyczne połączenia to najlepsze śniadania na świecie. Pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tosty :) Prosto, ale smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto i pysznie :) Kto nie kocha tościków z keczupem ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tak jak i Magda włożyłabym jeszcze ser żółty albo chociaż wiejski, byle by tylko coś się rozpuściło i ciągnęło:D

    OdpowiedzUsuń
  7. tościki , pysznie ! dawno nie jadłam takich ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze takie zrobić, bo ukradłam babci toster:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie jadłam tostów, a to aż dziwne.. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tosty mojego dzieciństwa *-*.

    OdpowiedzUsuń
  11. Można jadłospis ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja naprawdę chciałam popatrzeć na moje ulubione Twoje słodkie kanapeczki... ^^ No ale cóż, zadowolę się dziś tostami w takim razie ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie jadłam takich tostów. ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam teraz fazę na owsianki, do tostów wrócę na studiach - na bank! nie będę mogła patrzeć na czerstwiejący chleb... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bez sera nie tknę ;) Ale nie przeczę, że tosty lubię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)