środa, 5 września 2012

.66.

 ~a'la parfait ; jogurt naturalny, musli, rodzynki, orzechy laskowe, brzoskwinia, banan, maliny, płatki Cherrios ; chleb z philadelphią Milka i masłem orzechowym~


Zdjęcia robione na szybko, bo za poźno dzisiaj wstałam i zbyt długo szykowałam śniadanie :D Ale zdążyłam przed dzwonkiem na lekcje :)

Jednak zakupy rzeczywiście poprawiają humor :) Dziękuję Mamo!
+Jeśli nie możesz zdecydować się czy kupić dżinsy, czy bluzkę - kup i to i to! :D (tym bardziej jeśli masz kupony zniżkowe na -30%  :p)

27 komentarzy:

  1. Pysznie! <3
    Zakupy czasem naprawdę okazują się zbawienne w poprawie nastroju :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dziś wstałam zdecydowanie za późno, ale mission impossible, czyli dojechać do szkoły w 10 minut, gdzie normalnie zajmuje mi to ok 20 to jest coś! Porywam cały kufel!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten parafit wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcie. :) To już nie śniadanie, a jakiś cudny deser!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pysznie :) Jeżeli ja chciałabym przygotować coś takiego musiałabym wstać przed piątą żeby się wyrobić ;) Zazdroszczę takich śniadań.

    OdpowiedzUsuń
  6. ten parfait to mistrzostwo, kochana! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zakupy:)
    Szkoda ,że nie mam teraz kasy.. bo chętnie bym się znowu wybrała:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wygląda ten jogurt w szklance.. Jakby miała pęknąć ;D genialne śniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. torturujesz mnie tymi kanapkami - nie mam masełka ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. O, dawno nie jadłam parfait'a :D
    Pyszne śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również jadłam dzisiaj musli z jogurtem naturalnym, płatkami owsianymi i żytnimi, otrębami owsianymi i pszennymi, mieszanką musli tropikalnego oraz świeżym ananasem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie zakupy to ja lubię :D

    A śniadanko wypasione, takie parfait bym Ci chętnie ukradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kanapki porywam , idę zaraz po takie:D

    OdpowiedzUsuń
  14. To parfait strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. twoje śniadania wywołują u mnie Ślinotok;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zakupy zawsze poprawiają humor, tak jak czekolada:D
    pięknie wygląda to parfait i jak musiało smakowac, mm<3

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham zakupy, ale nie za długie ! co do sniadanie to wygląda obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakupy rewelacyjnie poprawiają humor, a śniadanie wygląda pysznie, nawet jak na szybko te zdjęcie, to i tak są super :D

    OdpowiedzUsuń
  20. zrobiłaś mi ochotę na cheeriosy ! :D kup dżinsy, sama bym chciała, ale zawsze mam problem z doborem fasonu i rozmiaru

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)