środa, 26 września 2012

.87.

~kasza manna na mleku z cukrem trzcinowy i duuuuużą ilością cynamonu <3 ; grzanki z nutellą i dżemem jeżyna-malina~


Sprawdzian z geografii został przełożony na następny tydzień, bo osoby, które były wczoraj na pokazach z fizyki powiedziały że nie miały się kiedy uczyć... Nie jestem zbyt zadowolona z tego faktu, bo w następnym tygodniu mamy już zapowiedziane 3 sprawdziany... Biednemu zawsze wiatr w oczy :<
A poza tym to skończyło mi się masło orzechowe i mam fazę na dżem :D Rano chleb z dżemem, na obiad naleśniki z serem i dżemem, potem sam dżem wyjadany łyżeczką... Pozdrawiam siebie! :D (swoja drogą lepiej słoik dżemu niż masła orzechowego :p)

22 komentarze:

  1. cynamonowa manna, mmm *.* jakie to dobre!
    haha, jesteś dżemoholiczką! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle pyszniutko ,widać ,że w kaszy dużoo cynamonu <3
    nie lubię jak jest za dużo sprawdzianów ...

    OdpowiedzUsuń
  3. To cynamon? Myślałam, że kakao ;) Faktycznie musiało być go dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna faza jedzeniowa :P
    Cynamonowa manna i takie kanapeczki... całokwita poranna pychota <3
    A muffinki jak nie było, tak nie ma :P Będę uważać z otwartymi kartami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, rozumiem Cię doskonale :D Ja dzisiaj wyjadłam chyba z pół słoiczka powideł śliwkowo-czekoladowych ;D Chociaż jak się dorwę do masła orzechowego to bywa i gorzej;p

    OdpowiedzUsuń
  6. O, ten dżem brzmi ciekawie :) Czyżby nowe uzależnienie zamiast masła?:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też lubię wyjadać dżem łyżeczką : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podasz swój dzisiejszy jadłospis?
    Jak wygląda Twoja aktywność?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam ale nie rozumiem dlaczego codziennie mam podawać jadłospisy? nie zamierzam spowiadać się z tego co jem więc wybacz :)

      Usuń
  9. ten dżemik jest boskii więc się dziwie że podjadasz go to każdego posiłku;p

    OdpowiedzUsuń
  10. też uwielbiam dżem <3 domowy, niezastąpiony :)
    a ta manna mmmm < pachnie mi ładnie > :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam lubię chleb z masłem i dżemem - 2w1 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. lepiej pod względem czego?:p chyba tylko mniejszej ilości kalorii bo dżem raczej nic poza cukrem nie ma;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Denerwujesz mnie Piotr tymi twoimi komentarzami)
      Ja mannę kocham ale samą z cukrem a cynamon na wierzchu:)

      Usuń
  13. Czyli teraz codziennie grzanki w wersji nutalla i dżem się zapowiadają :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też dziś zjadłam z pół słoika dżemu ;DD

    OdpowiedzUsuń
  15. też uwielbiam dżemy, chyba nawet bardziej niż masło orzechowe:D otwarty słoiczek to za długo u mnie nie postoi^^ że też do tej pory nie trafiłam na smak malina-jeżyna! jutro lecę na poszukiwania:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Duuużo cynamonu i dzień staje się przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dżeeemy! Kocham nad życie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)