niedziela, 27 września 2015

Recenzja #.24 - gryczanki miodowe & gryczanki owoce leśne (Raw and Happy)


Zobacz recenzję gryczanek czekoladowych - KLIK.
Dzisiaj mam dla Was recenzję dwóch pozostałych rodzajów gryczanek - miodowych i owocowych. Najpierw miodowe, zapraszam :)


GRYCZANKI MIODOWE


Co mówi producent : Nasiona, owoce i orzechy są skarbnicą cennych minerałów, enzymów i witamin. Dlatego w naszym procesie produkcyjnym RAW FOOD otaczamy je opieką, aktywujemy je przez kiełkowanie i w ten sposób tworzymy produkty łatwo przyswajalne, pełne zdrowia i witalności. Zdrowa dieta to pełnia równowagi ciała i ducha.


Skład : kiełkowana polska kasza gryczana*, kiełkowany słonecznik*, rodzynki*. polski miód* (6%), cynamon*, gałka muszkatałowa* 
*certyfikowany składnik ekologiczny


Wartości odżywcze w 100g : 
WĘGLOWODANY - 78g
BIAŁKO - 8g
TŁUSZCZ - 8g
BŁONNIK - 10g

Moja opinia : Na początku chcę napisać, że miodowe gryczanki to jedynie niewegańskie spośród wszystkich trzech. Jednak dalej są "surowe" :) I od razu, żeby nie było - zostały zjedzone już jakis czas temu, jeszcze przed moim przejściem na weganizm, po prostu dopiero teraz miałam czas na opublikowanie recenzji ;) Przechodząc do sedna, czyli do oceny - ten rodzaj gryczanek ma wyraźny cynamonowy smak, co jak najbardziej mi odpowiadało, bo kocham cynamon! Następnie wyczułam rodzynki, których z kolei nie lubię, ale powiem Wam, że tutaj mi nie przeszkadzały ;) Nadawały lekkiej kwaskowatości gryczankom, ale tylko lekkiej, bo zaraz poczułam słodki smak miodu. Słodkie, chrupiące i pyszne połączenie składników!



Ocena : 5/6
Kaloryczność 100g : 451 kcal
Kaloryczność porcji (40g - jedno op.) : 166kcal
Cena : ok. 4,00-4,50zł (40g)
Zakupione w : otrzymane w ramach współpracy // dostępne w sklepach ze zdrową żywnością lub w sklepach internetowych



GRYCZANKI OWOCE LEŚNE


Co mówi producent : Nasiona, owoce i orzechy są skarbnicą cennych minerałów, enzymów i witamin. Dlatego w naszym procesie produkcyjnym RAW FOOD otaczamy je opieką, aktywujemy je przez kiełkowanie i w ten sposób tworzymy produkty łatwo przyswajalne, pełne zdrowia i witalności. Zdrowa dieta to pełnia równowagi ciała i ducha.


Skład : kiełkowana polska kasza gryczana*, daktyle*, rodzynki*, kiełkowany słonecznik*, kiełkowana kasza jaglana*, owoce leśne*8% (polskie owoce aronii*, czarne jeżyny, żurawina*), kiełkowane siemię lniane*, kiełkowana szałwia hiszpańska*, kiełkowany amarantus*
*certyfikowany składnik ekologiczny


Wartości odżywcze w 100g : 
WĘGLOWODANY - 63g
BIAŁKO - 12g
TŁUSZCZ - 11g
BŁONNIK - 9,2g


Moja opinia : Długi skład, prawda? Ale w tym przypadku nie jest to wada, a zaleta...Spójrzcie tylko, ile zdrowia jest w tych małych kwadratach! Trudno mi uwierzyć, że coś tak zdrowego, może być takie pyszne :) Pisząc tę recenzję zastanawiam się które grycznaki najbardziej mi smakowały - czekoladowe (recenzja), miodowe czy owocowe...Ciężko wybrać mi jedne jedyne, najbardziej waham się między czekoladowymi, a owocowymi i chyba owocowe wygrywają :) Dlaczego? Jak dla mnie ich poziom słodkości był najlepszy, czułam na języku wiele smaków owoców, wszystkie na raz sie mieszały i tworzyły zgraną całość. Pozostałe składniki też grają tu dużą rolę - mała paczuszka gryczanek to ogromna porcja zdrowia! Z całego serca i z czystym sumieniem polecam Wam gryczanki :) Wszystkie :) A najbardziej owocowe :D


Ocena : 6/6
Kaloryczność 100g : 383 kcal
Kaloryczność porcji (40g - jedno op.) : 153 kcal
Cena : ok. 4,00-4,50zł (40g)
Zakupione w : otrzymane w ramach współpracy // dostępne w sklepach ze zdrową żywnością lub w sklepach internetowych


Zapraszam Was również na stronę producenta

4 komentarze:

  1. Jejka, bardzo chętnie bym spróbowała tych gryczanek, ale nigdzie ich nie widziłam ;) Będę szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym spróbować produktów tejże firmy. Szkoda, że nie są jeszcze łatwo dostępne. Mam nadzieję, że jednak jakoś uda mi się je dorwać i spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)