środa, 23 września 2015

.1089. na pierwszy dzień jesieni

~karobowa owsianka z figą i klonowo-pecanowym masłem orzechowym~



Pierwszy dzień jesieni...Żeby nie był taki straszny rozpoczynam go pyszną, ciepłą, lepką i otulającą owsianką, z ulubionym masłem orzechowym ♥ Życzę Wam wszystkim miłego dnia! Potraktujcie go jako czystą kartkę, którą możecie dowolnie zapisać - najlepiej samymi pozytywnymi rzeczami! Mi samej przyda się nieco pozytywów po wczorajszym niezbyt miłym dniu, a raczej jego niezbyt miłym zakonczeniu... :(

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zapraszam na nowego wegańskiego bloga
Jeśli jeszcze go nie zaobserowałaś/eś zrób to teraz i bądź z przepisami 
na bieżąco!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

18 komentarzy:

  1. O matko, pekanowe masło orzechowe, czy Ty chcesz żebym dostała ślinotoku w autobusie? Mam tę samą miseczkę, w sumie bardzo ją lubię, ba pasuje do wszystkiego :) życzè, żeby jesień zaczęła się dla Ciebie lepiej niż skończyło lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. masło orzechowe, figa... jeszcze tylko brakuje na wierzchu kilku płatków migdałowych i byłabym w 7 niebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Głowa do góry, nie każdy dzień musi być idealny. Miłego :*
    To masło, które swoją drogą właśnie otworzyłam idealnie pasuje do figi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze masło na świecie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przesyłam mnóstwo pozytywnej energii do Ciebie! Aby ten dzień skończył się o wiele lepiej :D
    Fakt, jedno z najlepszych maseł <3

    OdpowiedzUsuń
  6. no tym masłem mnie oczarowałaś *.* i jeszcze karob, który ostatnio u mnie króluje, jesień nie straszna przy takim śniadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Iście jesienne śniadanie i jakże pyszne <3 U mnie też dziś rozgrzewająca owsianka była - najlepiej na chłodne poranki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję, że dzisiejszy dzień jest pełen szczęścia! :)
    początek na pewno był radosny z takim pysznym śniadaniem! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sezon na ciepłe śniadania u mnie już dawno rozpoczęty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. na taki zimny dzień jak dzisiejszy powyższa otulająca owisnka najlepsza! :) a co do zdjęcia, to tak wyrażam zgodę abyś umieściła je w swojej zakładce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Głowa do góry, ten dzień na pewno był lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To masło można gdzieś kupić czy domowej roboty?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)