sobota, 27 września 2014

Recenzja #.18 - zielona herbata kaktusowa (skworcu.com.pl)


Co mówi producent : To herbata wyprodukowana na bazie Senchy o wyjątkowym, delikatnym smaku oraz doskonałym aromacie. Herbata zielona ma smak bardziej gorzki niż herbata czarna a w filiżance napar przybiera barwę jaśniejszą, zbliżoną do cytrynowożółtej lub słomkowej. Z początku wydawać się może, że nie jest ona dużo warta i możemy zniechęcić się do jej picia. Nie można jednak rezygnować, bo im więcej jej pijemy, tym bardziej można docenić jej smak.



Skład : herbata zielona Sencha, trawa cytrynowa, kwiaty pomarańczy, aromat opuncji.

Moja opinia : Osobiście jestem wielką fanką zielonej herbaty. Uwielbiam ją nawet w "naturalnej" wersji, bez żadnych dodatków smakowych. Jednak ta, kaktusowa mnie skusiła. Herbata pięknie pachnie. Da się wyczuć wyraźny zapach opuncji. Po zaparzeniu nie znika, a dochodzi do niego jeszcze i smak opuncji, który jest bardzo wyczuwalny. Jeśli nie jesteście przekonani do smaku "naturalnej" zielonej herbaty, a chcielibyście wprowadzić ją do diety ze względu na walory zdrowotne, jak najbardziej polecam zakup tej herbaty! Dzięki dodatkowi kwiatu kaktusa charakterystyczny smak zielonej herbaty nie jest aż tak wyczuwalny. A jeśli lubicie zieloną herbatą, nawet w wersji naturalnej (jak ja :)) to tym bardziej powinniście spróbować powyższej! :) 


Ocena : 6/6
Kaloryczność 100g : -----------
Cena : produkt otrzymany w ramach współpracy / 4.95zł (50g) 
Zakupione w : produkt otrzymany w ramach współpracy / skworcu.com.pl


ZIELONĄ HERBATĘ KAKTUSOWĄ
MOŻECIE KUPIĆ

2 komentarze:

  1. Fajna recenzja, może bym kupiła :) Robię zieloną herbatę do szkoły.

    zapraszam
    www.kariandkari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)