środa, 17 września 2014

.745. szybkie śniadanie i pare pomysłów na równie szybki (wegański) obiad

~jogurt kokosowy* z brzoskwinią i musli mixit ; zielona herbata kaktusowa~
*jogurt naturalny + stevia + mąka kokosowa


Śniadanie dzisiaj szybkie i nudne. Żeby tak do końca nudno nie było mam dla Was kilka inspiracji na obiad. Dania też z reguły szybkie i proste, acz pyszne. Po dziewięciu godzinach w szkole nie mam wielkiej chęci stania przy garach czy wymyślania skomplikowanych dań. Moje obiady też zazwyczaj są w 90% wegańskie :) Zacznę więc od jedynego tutaj, niewegańskiego dania:

Omlet z 3 jaj z wędliną sojową, warzywami (cukinia, pieczarki, papryka, natka pietruszki) podany z brokułem i keczupem

Makaron soba z pieczarkami i cukinią duszonymi w sosie sojowym

Fasola w sosie pomidorowym z cukinią, papryką, pieczarkami, bazylią i natką pietruszki (+masa przypraw :))

Cukiniowe tagliatelle z ciecierzycą i pieczarkami w sosie pomidorowym, posypane natką pietruszki, koperkiem i bazylią

28 komentarzy:

  1. Zdecydowanie moje smaki, podobne obiady gotuję dla siebie :)
    A śniadanie wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śniadanie urzeka w swojej prostocie, ale obiady oczarowują, naprawdę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz w Kauflandzie jest promocja na kasze, soczewice i ciecierzyc :( Idealne dla vegan :) Zrobiłaś zapas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Lidlu chyba raczej :D Widziałam gazetkę, ale nie robiłam zakupów bo szczerze mówiąc zazwyczaj kupuje te z puszki bo nie chce mi się gotować haha :x

      Usuń
  4. Śniadanie, nie nudne, bo takie rzeczy znudzić się nie mogą :)
    Ale te obiady...nabrałam takiej ochoty, żeby wszystkie na raz ugotować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. na widok zdjęć aż ślinka cieknie :) wolę nie myśleć jak to musi genialnie smakować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpis pełen inspiracji :) Skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo inspirujące dania :D Najchętniej zjadłabym numer trzy i cztery!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabyś dla mnie gotować, wiesz? :D
    śniadanie taki proste niby,a połączenie zachwyca wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, jak apetycznie wyglądają te obiady! Szczególnie michę makaronu bym wciągnęła (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie doczytałam o pierwszej propozycji obiadowej i od razu zaczęłam się zastanawiać czemu mi się pokićkało, że wegańskie to bez jajek Wszystkie opcje bardzo smaczne. Chętnie wypróbuję w najbliższym czasie fasolę w sosie pomidorowym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł! kurczę spadłaś mi z nieba, mam nadzieję, że częściej się takie coś będzie poajwiać? również nie mam tak dużo czasu i chęci na stanie w kuchni i szykowanie skomplikowanych dań, co nie znaczy że nie chcę zjeśc smacznie i zdrowo, więc jestem na etapie poszukiwania inspiracji a u Ciebie podoba mi się to, że żeby przez tydzień zjeść coś fajnego nie muszę kupować miliona składników, tylko parę, a potem je fajnie połączyć, dzięki! :)
    można przepis na cukiniowe tagliatelle? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będę miała czas, nie będę zapominać i pojawi się coś nowego to dodam taki post znowu :)
      Cukiniowe tagliatelle zrobiłam obierajac cukinię ze skórki, a następnie obieraczką do warzyw "obierałam" z niej ze wszystkich stron cienkie kawałki dopóki nie doszlam do środka z pestkami. Potem przekroiłam te paski na pół, włożyłam do miski, posypałam solą i zostawiłam na ok. 10-15minut, następnie odlałam wodę i przez dosłownie 2 minuty poddusiłam cukiniowy makaron na patelni :) Aaa i jeszcze jak soliłam do dosypałam i pieprz :)

      Usuń
    2. Poproszę przepis na ten sosik z ciecierzycą! :D

      Usuń
    3. To po prostu ciecierzyca + passata + przyprawy :) I podduszone pieczarki dodane na koniec.

      Usuń
  12. Same pyszności, jestem w niebie *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja najczęściej na obiad mam miskę jakiejś zupy, duży kawałek mięsa (zwykle drobiowego), ziemniaki\ryż\kaszę i warzywa :) Pyszne śniadanie

    zapraszam
    www.kariandkari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. same wyśmienite posiłki! z kazdym kolejnym robię się coraz bardziej głodna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cukiniowe tegiatelle wcześniej gotowałaś, czy jest na surowo :) ? Bo brzmi pyyysznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się bardzo propozycja z tym makaronem soba, chociaż nigdy go nie jadłam, ba, nawet nie słyszałam :) Fajne i inspirujące dania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czasami najzwyklejszy jogurt z kilkoma dodatkami to przepyszne połączenie! ;)
    p.s. śliczna miseczka (:

    OdpowiedzUsuń
  18. Omlet z jajek wegański? I pisze się parę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli juz tak uważnie czytasz co tutaj pisze to przeczytaj dwa ostatnie zdania notki

      Usuń
  19. o matko ile pyszności *-*
    już wiem co zrobię jutro na obiad :D

    OdpowiedzUsuń
  20. te obiady <3 moje smaki! szczególnie jeśli chodzi o fasolkę :D i oczywiście, zawsze dużoooo warzyw :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają naprawdę wspaniale!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)