poniedziałek, 22 września 2014

.750. dynia i kakao + 7 faktów o mnie (versatile blogger)


~kaszka orkiszowa z puree dyniowym i kakao podana z cynamonowym jogurtem (posłodzony jogurt naturalny z dodatkiem cynamonu) ; zielona herbata kaktusowa~



Pewnie już skutecznie zanudziłam Was śniadaniami "dynia i...", ale puree już się skończyło, więc jutro dyniowego śniadania nie będzie. Ale nową dynię kupiłam, więc długa przerwa nie nastąpi :>

Zostałam również nominowana do Versatile Blogger, a mianowicie napisania o sobie 7 faktów przez Keralę, dziękuję! :) Przejdźmy zatem do rzeczy:

Zasady zabawy:
- nominować 15 blogów do wyróżnienia,
- poinformować wybranych przez siebie blogerów o wyróżnieniu,
- wyłonić o sobie 7 faktów,
- podziękować blogerowi, który Cię nominował u niego na blogu,
- zawiesić nagrodę na swoim blogu.








1. Jestem mega kociarą. Kocham wszystkie zwierzęta, ale na podium i tak są koty. Możesz mnie przekonywać ile chcesz, że "pies jest najlepszym przyjacielem człowieka"/whatever - i tak nie posłucham. Ale dam Wam jedną radę - nie pozwólcie wejść swojemu kotu na głowę. W przenośni i dosłownie...


2. Mój ulubiony zespół to Bring Me the Horizon. Słucham ich już trzy lata, byłam na dwóch koncertach i jeśli tylko będzie kolejny na pewno mnie tam nie zabraknie. Mam nawet zdjęcia z dwoma członkami zespołu i setlistę z koncertu! :)
3. W dzieciństwie przeszłam chyba wszelkie możliwe alergie. Od pokarmowych przez pyłki i sierść. Nie mogłam jeść nabiału i glutenu, co teraz całe szczęście już mnie nie dotyczy, ale roztocza to dalej moi wrogowie. Tak samo i pylące drzewa...apsik.
4. Mimo, że prowadzę bloga kulinarnego, mam też zeszyt z przepisami, w którym (prawie) zawsze zapisuję wypróbowany przepis. Chciałabym przekazać ten zeszyt dzieciom lub wnukom :) Bloga nie przekaże, co nie? ;)


5. Jestem zumboholiczką ;) Raz poszłam na zumbę i tak mi się spodobało, że "tańczę" już 2 lata. W przyszłości myślę o zrobieniu kursu instruktorskiego, kto wie...
6. Jestem jedynaczką, nad czym ubolewam. Pewnie większości osób które mają rodzeństwo wyda się to dziwne. Zawsze wszyscy nie-jedynacy mi zazdroszczą, ale ja osobiście bardzo chciałabym mieć rodzeństwo, nie ważne czy starsze czy młodsze. Teraz jest już na to za późno i pozostaje mi się pogodzić z tym, że jedynaczką zostanę...
7. Blogi prowadzę od podstawówki. Miałam ich już masę. Zawsze lubiłam pisać dla innych. Prowadziłam blogi ze zdjęciami, z opowiadaniami, o modzie, o (jakże kiedyś uwielbianej przeze mnie stronie) stardoll'u itd. itd.

Nominuję: Karolinę, Karolinę, Sylwię, Sandrę, Kingę, Natalię, Marysię, Olę i Olę. Wiem, że to nie jest 15 osób, ale tyle wystarczy :)

22 komentarze:

  1. apsik na wiosnę, apsik na lato, apsik na jesień. dzięki, że jest zima;) fajnie poczytać coś więcej:)) a nie tylko pogapić się na takie gęściochy (chociaż i tak pisząc komentarz przewinęłam stronę do góry raz jeszcze) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł z tym zeszytem ;) chyba też taki założę, bo faktycznie, bloga dzieciom nie przekażę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zrobione fakty :)
    A kaszka chodzi za mną od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się to wcale nie wyda dziwne, trójka rodzeństwa to fajna rzecz :)
    ale kociaka zazdroszczę, jest uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z umiłowaniem do kotów i kolekcjonowaniem przepisów możemy sobie przybić piątkę :) No i musisz mi wybaczyć, ale dzisiaj widzę tylko te zdjęcie z Simbą na Twojej głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hah pamięta te godziny spędzone na stardollu (:
    nie przestawaj robić śniadań z dynią! jesteś niezłą inspiracją ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wymyśliłaś tę dyniowo-kakaową kaszkę. Zwierzęta lubię co prawda tylko na zdjęciu, ale twoje z kotem na plecach jest przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiałam stardoll ;P 4. to święta prawda, również praktykuję, a kurs instruktorski to świetny pomysł wiesz? Odwagi i spełniaj marzenia :D
    PS. Ja tam dyni nigdy nie mam dość :P Widzę, że i tobie w tym roku bania zasmakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, zakochałam się w tym zdjęciu z kotem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze- uwielbiam Twoje zdjęcia :) Co do faktów, to tak samo pisałam już kilka blogów od podstawówki! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale kontrastowa miseczka *.*
    Widzę, że jesteś wspaniałą dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pysznie!!! :) Fajnie się czegoś więcej o Tobie dowiedzieć. Cudowny portret z kotem! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. to zdjęcie z kotem jest świetne! a śniadanie - nie ma o czym pisać, bo powtarzać bym się mogła co chwilę - przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie, że mogła się dowiedzieć coś więcej o Tobie :)
    a bycie jedynakiem to rzeczywiście niefajna sprawa :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Pff, mnie tam dalej możesz tą dynią zamęczać, bo u mnie nadal cały pojemnik puree :D
    Koty <3 Ja od dłuższego czasu próbuje namówić rodziców, ale niestety żadne argumenty ich nie przekonują :P Aa, zdjęcie z kotem genialne, cudowny jest <3
    + Dziękuje za nominację :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe rzeczy wspomniałaś :D
    A to zdjęcie z kotem cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie łączyłam jeszcze dyni z kakao, ale wygląda całkiem apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. tak dla kotów! <3 pod każdym względem wygrywają z psami!
    i powiem Ci, że nie dziwię się, że chciałabyś mieć rodzeństwo. ja mam brata i siostrę i nie wyobrażam sobie być jedynaczką. są rzeczy, w których rodzice Cię nie wesprą ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam, że na zumbę chodzisz już jakiś czas, ale niespodziewałam się że to jak tak długo, no i że tak się w to wciągnęłaś ;)
    A dyniowe inspiracje ani trochę mi nie przeszkadzają!

    Za nominację dziękuję i postaram się odpowiedzieć - jak tylko znajdę chwilę wolnego i w międzyczasie o tym nie zapomnę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)