wtorek, 30 września 2014

.758. zapieczona w dyni

~cynamonowa wegańska owsianka z czekoladą pieczona w dyni~


W końcu, po dwóch tygodniach znalazłam wystarczająco małą dynię i mogłam zrealizować pomysł który chodził mi po głowie od momentu spróbowania owsianki gotowanej z dynią. Jadalne "miseczki" są fajne! :)

PRZEPIS /1 porcja/
~60g płatków owsianych
~50g jogurtu sojowego
~50ml mleka roślinnego +ew. 2-3 łyżki jeśli masa będzie za gęsta
~łyżka oleju
~łyżeczka cynamonu
~1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
~cukier/stevia do smaku
~2 kostki gorzkiej czekoladady
~mała dynia, ok. 600-700g

Dynię wydrążyć. Płatki wymieszać z proszkiem do pieczenia, cynamonem, posiekaną kostką czekolady i cukrem/stewia. Dodać olej, jogurt i mleko, wymieszać. Dynię podpiec w piekarniku rozgrzanym do 180*C przez ok. 10 minut. Masę wlać do środka dyni i piec w 180*C przez 35-40 minut. Smacznego! :)

25 komentarzy:

  1. A trzeba było szukać małej dyni? W dużej zrobić, więcej przyjemności! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej, pomysł świetny. Wygląda to cudownie, a smakować musiało równie dobrze. Fajnie by było jeszcze zamknąć tę miseczkę odciętą górą dyni. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam, brak mi słów.. wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł z tą miską :))

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki świetny pomysł! ;) czyli dzisiaj zjadłaś śniadanie wraz z miseczką ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze śniadanie na dzisiejszej blogosferze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dyniowe miseczki pojawiają się na blogach co raz częściej, bo to genialne rozwiązanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To śniadanie zdecydowanie podbiło moje serce! Doskonały pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda naprawdę rewelacyjnie! polecam owsiankę jedzoną z melona - super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. takie jadalne miseczki są bardzooooo fajne :D a wegańskie pieczone owsianki najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł genialny, nie wpadłabym na to chyba nigdy! Ostatnio co jedno śniadanie, to lepsze, ciekawsze i piękniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Można wiedzieć gdzie kupiłaś dynię? Ja nie mogę trafić na małą, ale też i taką pomarańczową i nie włosowatą :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Te pieczone w dyni pyszności wyglądają niesamowicie!
    O smaku oczywiście nie muszę wspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efektownie wygląda, jak piękny deser :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przepadam za zapieczonymi owsiankami, ale nie na nią tu dziś patrzę ;) bo tą maleńką dynią to mnie dziś rozbroiłaś ;p świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepysznie! ja robiłam budyń jaglany w takiej pieczonej dyni i było rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wygląda :)

    zapraszam
    www.kariandkari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)