piątek, 5 września 2014

.733. upieczony jogurt

~pieczony jogurt z brzoskwinią i mieszanką ziaren "Cynamonowy Raj"~


PRZEPIS /1 porcja/
~350g jogurtu naturalnego
~jajko
~czubata łyżka mąki
~cukier/stevia/coś innego do posłodzenia
~duża brzoskwinia
~2 czubate łyżeczki ziaren "Cynamonowy Raj"

Rozgrzać piekarnik do 190*C. Wszystkie składniki oprócz brzoskwini i ziaren wymieszać, przelać masę do foremki do zapiekania, włożyć połówki brzoskwiń, a w dziurkę po pestce wsypać ziarna. Wstawić do piekarnika i piec ok. 30-40 minut. Smacznego! :)

21 komentarzy:

  1. ach, jak ja dawno go nie robiłam! uuuwielbiam pieczony jogurt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. na tastyy już było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było na wielu blogach, nie korzystałam z żadnego konkretnego przepisu.

      Usuń
  3. Ja nigdy jeszcze jogurtu nie zapiekałam!
    Wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musiał być przepyszny! ale te zdjęcia.. znów się napatrzeć nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale idealnie Ci wyszedł, mi by na pewno spektakularnie opadł ;< wpaaadam na takie śniadanie! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam konsystencję pieczonego jogurtu, a i dodatki bardzo fajnie tutaj pasują

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieczony jogurt póki co przede mną, ale wygląda uroczo zapieczony z brzoskwinią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za inspirację, w tygodniu na pewno zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze jogurtu nie zapiekałam, a twój tak kusi, że zdecydowanie mam ochotę się za niego zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. robiłam już pieczony jogurt i nawet bardzo mi smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś , wieki temu, robiłam pieczony jogurt, ale z bananem i jadłam go na zimno. I w sumie, to jak sernik smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie mini wypieki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego jesz teraz tak dużo nabiału a mało np. kasz lub owsianek? Przecież Już nie jest tak ciepło tym bardziej że i tak są to serniczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. jogurtu jeszcze nie zapiekałam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale wygląda pysznie! *_* Nie jadłam takiego xd Fajnie by było, gdyby można było zrobić bez mąki ;_;

    zapraszam
    www.kariandkari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ on się ładnie prezentuje z tą brzoskwinia u góry ;)

    zapraszam serdecznie na http://bakaliowy-swiat.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)