środa, 15 października 2014

.773. omletuję

~dyniowo-kokosowy* omlet z domowym jogurtem sojowym i domowym dżemem malinowo-brzoskwiniowym~
*z mąką kokosową




Mam do Was wszystkich gorącą prośbę.  Biorę udział w konkursie i liczę na Waszą pomoc :) Wystarczy jedno kliknięcie, wszystko zajmie Wam może 5 sekund. Niedużo, a dla mnie to ważne. Tutaj: http://konkurs.primavika.pl/sezamowa-zupa-krem-z-dyni/ klikamy "lubię to". Dziękuję dziękuję dziękuję ! A przepis na tę zupę niedługo na blogu Chili & sugar! :)

22 komentarze:

  1. Jeśli mogę jakoś pomóc to zawsze! Klikam :) Moge prosić o dokładny przepis na omlet? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie ciężko, bo z tymi kokosowymi to nie da się podać dokładnego przepisu, ale:
      40g mąki kokosowej
      jajko + białko
      120g puree z dyni
      1/2 łyżeczki proszku do pieczenia + szczypta sody
      stevia/cukier
      i tutaj najgorsze czyli mleko, bo jego ilość może różnić się w zależności od chłonności mąki, wielkości jajka czy gęstośc puree, ale mniej więcej 80ml

      Usuń
    2. Aaaa, sposób wykonania! :D
      Oddzielamy żółtko od białka. Białka ubijamy, dodajemy żółtko, przesiewamy mąkę (jeśli się da), dodajemy proszek, sode i cukier/stevię. Delikatnie ale dokładnie mieszamy, dodajemy puree i mleko, mieszamy. Smażymy na natłuszczonej patelni z obu stron.

      Usuń
  2. Kliknięte i życzę powodzenia w konkursie! :*
    A ten domowy jogurt tak mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też robiłam podobny omlet i zakochałam się w jego smaku ;)
    I podoba mi się przepis na zupę ; (

    OdpowiedzUsuń
  4. polubione, zagłosowane, aż mam teraz ochotę na taką zupę
    zazdroszczę tego domowego dżemu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę takiego omleta w środku tygodnia! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. głos oddany, mam nadzieję, że wygrasz ten konkurs, bo zupa wygląda naprawdę apetycznie ;) a Tobie należy się za te wszystkie przepisy, nie tylko ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ apetycznie wygląda! Narobiłaś mi smaka więc jutro u mnie na śniadanie chyba wyląduje omlecik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja tak dawno nie jadłam omletu... a Twój jeszcze z dynią- to już w ogóle pełnia szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dżemy malinowe zawsze tak ładnie wyglądają (: ten omlet też bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak na niego patrzę to w sekundzie robię sie głodna :D
    cudaśny ! :)
    jasne, że klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten dżem mnie intryguje.. Idealne w swej prostocie połączenie na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. łapka w górę oddana, zasłużenie i z przyjemnością:*:) omletuj tak częściej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy dodasz jakies nowe zdjecia na instagramie ? : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Kliknęłam, nie tylko z powodu twojej prosby, ale i wczesniej juz to zauwazlylam i mi sie przepis bardzo spodobal, czekam! ;),
    robilam juz omlet dyniowo-kokosowy i bylam w 7 niebie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)