poniedziałek, 6 października 2014

.764. najulubieńsze połączenie

~owsianka na mleku sojowym z cynamonem gotowana z jabłkiem, podana z resztą jabłka, twarogiem i syropem klonowym ; herbata choco-chili~



Trzeci dzień z kolei jem owsiankę? Chyba jakiś niedobór owsu mam... ;) Dzisiaj moja ulubiona wersja - owsianka gotowana z jabłkiem. Do tego jakiekolwiek dodatki. Teraz padło na kremowy twarożek i syrop klonowy, który najbardziej smakuje mi jesienią...też tak macie?

A na chili&sugar przepis na domowe krówki
po przepis KLIK tutaj lub na zdjęcie

18 komentarzy:

  1. owsiankę najlepiej jeść codziennie, to najlepszy pomysł na śniadanie! uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. owsianka z jabłkiem - mój faworyt :) herbata choco-chili interesująco brzmi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To była moje ulubiona wersja owsianki. Choć najczęściej dodawałam masło orzechowe; na spód, do środka i na górę ♥ i czasami jadłam tak na zimno, jak owsiankowy deser ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te krówki to mnie wczoraj zachwyciły niesamowicie! Cudo. Zrobię na pewno i się pochwalę ;)
    Owsiankę z jabłkiem jem nieczęsto, ale jak już to pluję sobie w brodę, dlaczego tak rzadko ją gotuję, jest najlepsza, a jeszcze z dynią ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. jabłko z twarożkiem i miodem to moje uzależnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prawdziwy klasyk, który chyba każdy uwielbia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cynamon i jabłko jak świeta! a z owsianką to już cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie jakoś też ostatnio ciągnie do owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezawodne połączenie <3 Udany poranek gwarantowany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nic dziwnego, to połączenie jest idealne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Klasyka rządzi :D Tu w najlepszym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tak, dokładnie tak, ale i jakieś zapotrzebowanie na klonowe słodkie smaki wzrasta.. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. I cóż się dziwić skoro takie pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś jestem w pełni oczarowana krówkami!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie tak! owsianka z jabłkiem to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. z jabłkiem to jedna z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)