środa, 8 października 2014

.766. chia zamiast jajka i sernik gotowany

~kakaowy sernik gotowany z chia z domowym dżemem malinowo-brzoskwiniowym~


To dzisiaj...Jakoś dam radę, muszę, Ten najgorszy najcięższy dzień.

W poniedziałek otrzymałam pokaźną paczkę od firmy Primavika. Kojarzycie tę firmę? Myślę, że na pewno każdy Was widział w sklepie kiedyś któryś z tych produktów. Sama do tej pory nie wiedziałam, że jest ich aż tyle...nie wiedziałam, że mają w swoim asortymencie tyle wspaniałych, weg*ańskich pyszności :) Szkoda, że w sklepach w moim mieście nie są dostępne...Ale dzięki współpracy będę mogła ich spróbować i napisać Wam moją opinię na ich temat :) Jak już się domyślacie Primavika ma w swoim asortymencie same zdrowe produkty, bez sztucznych dodatków. Jak wcześniej wspomniałam - "zastępniki mięsa" dla weg*an, różne pasty kanapkowe, masła orzechowe i wiele innych... Ja do przetestowania otrzymałam:



Już niedługo recenzje produktów oraz przepisy z ich wykorzystaniem :) A Was zapraszam na stronę Primavika gdzie trwa konkurs w którym możecie wygrać super nagrody :)

26 komentarzy:

  1. Bardzo proszę o przepis! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na przepisy :)
    Gratuluję wpspółpracy, świetne produkty!

    OdpowiedzUsuń
  3. W lipcu pożegnałam dwie babcie. Wiem jak trudny to będzie dzień i za nic nie chciałabym dziś tego znów przeżywać, ale uwierz, za kilka dni będzie lepiej, a później będzie dobrze :*
    Z chia nie gotowałam, ale z siemieniem tak i wychodzi niemal jak z jajem :]

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę ogromnej paczuszki! choć od primaviki masło orzechowe wybieram w wersji bez cukru i soli.

    trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę firmę!
    A śniadanie z tym domowym dżemem musiało być przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka współpraca to fajna rzecz, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Primavika to całkiem fajna firma ;) pyszny jest paprykasz z kasza jaglaną, buraczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy! :)
    Śniadanie jest cudowne *.* Mocno kakaowe!

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm serniczek.. ale jestem ciekawa tych przepisów!

    OdpowiedzUsuń
  10. no, no - widzę same pyszności! dobrze się masz, tak smakowite współprace :) czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  11. tyyyle dobroci, ale Ci zazdroszczę! szczególnie tych wszystkich maseł ;p
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale zazdroszczę, czekam na recenzje i przepisy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pewna, że dałaś radę. Po takim śniadaniu wszystko staje się łatwiejsze ;)
    Bardzo zaciekawiły mnie te nowe produkty. Z niecierpliwością czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale zapasy... <3 dasz radę, choćby nie wiedzieć co!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sernik wygląda idealnie! :)
    Ale Ci zazdroszczę takiej wypasionej paczki! Chętnie bym spróbowała każdej z tych pyszności...

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje kolejnej świetnej współpracy (: oo jak zazdroszczę Ci tych słoiczków!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję tak owocnej współpracy, nabrałam ochoty na to wszystko tutaj :)
    Dzień się już prawie skończył, mam nadzieję, że sobie poradziłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam okazję próbować pasztetów i maseł orzechowych primaviki. na prawde godne polecenia produkty, mocno zazdroszczę współpracy :D
    btw dużo siły psychicznej w tych trudnych chwilach życzę
    btw pytałam kiedyś o blender philipsa, czy zrobi masło. wyobraź sobię ze popsułam minisiekacz przy pierwszym podejściu mielenia orzechów. haahaha
    pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wyglada ten sernik! :3
    Gratuluje swietnej wspolpracy! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)