sobota, 4 października 2014

.762. zmiany zmiany

~dyniowy krem owsiany z surowym kakao i cynamonem ; herbata choco-chili~



Na blogu nic się nie zmienia, nie, spokojnie ;) O co więc chodzi z tytułem? O...batony...



Nie jakieś zwykłe, "bylejakie" batony, ale - surowe (raw) i wegańskie. Z samych naturalnych składników. Czy coś co jest batonem może być zarówno zdrowe i smaczne? Oj tak, to jest najlepszy przykład, że może :) 


Zmiany Zmiany produkują te właśnie batony. Jest to firma, która niedawno wystartowała, ale już zapowiada się bardzo smacznie :) Na stronie zmianyzmiany.pl można przeczytać więcej o samym producencie oraz o każdym batonie, jaki ma do zaoferowania. A są ich trzy smaki: Lewy Sierpowy, Kosmos i Aloha. Świetne nazwy, co nie? :) W dodatku opakowania są równie fajne! I ekologiczne, bo z papieru :) Bedę szczera i przyznam się, że gdy wczoraj otrzymałam paczkę to prawie od razu spróbowałam jednego z batonów... :) Mój wybór padł na Kosmos i powiem Wam, że było kosmicznie smacznie :) Jak tylko spróbuję dwóch pozostałych batonów podzielę się z Wami recenzją, a będzie to raczej szybko, hehe :) 


27 komentarzy:

  1. te batony są genialne! wczoraj kupiłam sobie Aloha :)
    ostatnio na śniadanie robiłam sobie dyniową 'zupę' owsianą i na pewno jeszcze nie raz się pojawi u mnie, bo zdecydowanie smakuje świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. smaczne śniadanko, a batony świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dynia + ziarno kakaowca to cudo, ale ja czekam z niecierpliwością na recenzję tych batonów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śmieszne te batony. Niemniej jednak zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten krem wygląda świetnie i ma ostatnio mój ulubiony kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. o mamo, nie interesuje mnie smak- jestem fanką nazw i opakowań, co cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, ale Ci zazdroszczę takiej przesyłki! Gratuluję współpracy :)
    Te batony muszą być niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  8. a ile kosztują te batony bo nie znalazłam info na stronie ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Te batony wyglądają świetnie, strasznie podobają mi się te opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze batony z najlepszymi opakowaniami! Zauroczyły mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie słyszałam o tym sklepie i o takich batonach! zaraz się zagłębię w lekturę i poczytam trochę o ich produktach ;) a nazwy faktycznie mają kosmiczne ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. aż sama jestem ciekawa tych batonów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ktoś miał świetny pomysł z tymi batonami! A co to konkretnie za smaki? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź na zmianyzmiany.pl, tam każdy baton jest opisany i jest podany nawet skład :)

      Usuń
  14. Jeej, ale pięknie Ci to wyszło! Aż szkoda naruszać. :)
    Czekam na opinię na temat batonów!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis, taak współpraca musi być niezwykle przyjemna, ostatnimi czasy bacznie obserwuję, jak moje dynie dojrzewają i lada dzień będę mogła je użyć do takich śniadaniowych fanaberii ;)
    Smacznego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  16. w życiu nie wpadłabym na pomysł, że to nazwa batonów. już nie mogę doczekać się recenzji!
    lewy sierpowy brzmi baaardzo interesująco :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Krem fantastyczny! :)
    Ale fajne te batony, koniecznie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne te batony! :) Szkoda, że na stronie producenta nie ma podanych cen.

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja już myślałam, że tu się coś zmieni... uff :)
    ten krem no obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nie dane było mi dotąd skosztować surowego kakao :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Już same opakowania tych batonów zachęcają do zjedzenia (:

    OdpowiedzUsuń
  22. Te batony wyglądają genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)