wtorek, 7 sierpnia 2012

***

Hej, tutaj Martyna z bloga thebest-breakfast.blogspot.com
Nie wiem coś się stało, ale jak pisałam komentarz na jednym z blogów to po prostu mnie wylogowało. Myślałam że to może ja nacisnęłam coś przez przypadek, ale gdy spróbowałam się zalogować to zobaczyłam komunikat w stylu; "odkryliśmy nietypowe działa na twoim blogu" i coś tam dalej. I żeby się zalogować musiałbym podać swój numer tel, a blogger wysłałby mi jakiś kod. Jedak wolę tego nie robić...
A co najciekawsze - jak wpisuję adres swojego bloga, to wyskakuje komunikat, że został on usunięty... Szkoda, bo tamten stary blog miał już ponad 40 stałych czytelników... Mam nadzieję, że pomożecie mi jakoś go odbudować, na tym nowym? Byłabym wdzięczna gdybyście udostępnili ten adres w swoich notkach, jak będę mogła to obiecuję się jakoś odwdzięczyć!
Martyna

18 komentarzy:

  1. ;) prowadź dalej jakby nic się nie stało! To tylko zmiana adresu. Prosimy o śniadania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za informację. Oczywiście, że będę zaglądac. nie rozumiem tylko czemu blogger usunął Ci bloga :( tylko usuń weryfikacje kometarzy kodem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chyba zawału dostała. No ale nic, prowadź dalej! Popatrz na to tak, że zaczynasz od nowa i masz czystą kartę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej,szkoda ale nie martw się nie opuścimy Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwna sytuacja z tym blogiem, szkoda twojej pracy i zaangażowania, które w niego włożyłaś. Ale nic to, prowadź tego bloga jak gdyby nigdy nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To nic, dalej bedziemy zagladac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze, dziwna sprawa..nie powinno tak byc.
    ale nic sie nie przejmuj! :* przenosimy sie tutaj razem z Toba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie już chyba dotarłaś ;D
    Nie martw się, na pewno zostaniemy z tobą. Co do bloga, to naprawdę szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. stałe czytelniczki nadal masz, prowadź bloga tak jak gdyby nigdy nic;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie martw się :) czekam na śniadania :))

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, ale nie rozumiem tego jak blogger to mógł zrobić?
    Ale nadal będę cię obserwować:**

    OdpowiedzUsuń
  12. dziwnie... ale szkoda, kurczę! nie martw się, czytelników na pewno nie stracisz, po prostu się przeniosłaś i tyle :) tylko śniadanek szkoda, ale nadrobisz, czekamy na pyszności, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja już miałam zamiar pisać, czemu nas opuściłaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. oj szkoda , czasami takie coś się zdarza ..
    czekam na nowe śniadanka ;)
    wróciłam ... mam prąd !

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś ten blogspot ostatnio wariuje. Ale nie ma co się martwić, czytelnicy na pewno wrócą ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba napisać do Bloggera, co się stało. Może to po prostu błąd systemu. Skontaktuj się z nimi, niech wyjaśnią, co się stało. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. http://support.google.com/blogger/bin/answer.py?hl=pl&answer=87065

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)