środa, 15 sierpnia 2012

.45.

~nocny pudding z kaszy manny z wiórkami kokosowymi, płatkami migdałów i wafelkiem kokosowo-czekoladowym; grzanki z chleba żytniego z masłem orzechowym~



Dobrze, że mama przypomniała mi wczoraj że dzisiaj będą zamknięte sklepy i zdążyłam kupić masło orzechowe :D Z ciekawości wzięłam kremowe i powiem że nie jest tak samo smaczne jak crunchy. Ale niedługo założą mi separacje między zębami na dole i nie dałabym rady pogryźć kawałków orzechów ;c O ile wgl dam radę gryść cokolwiek, bo jak miałam separacje na górze to przez 5 dni jadłam tylko jogurty, kaszaki dla dzieci, musy owoce z gerbera (XD), zmiksowane zupy, koktajle z owoców... czasami jakąś rozgotowaną marchewkę czy brokuła...Ból niemiłosierny, więc jeśli nie czeka was noszenie dwóch łuków aparatu ortodontycznego to zazdroszczę. Ja jeszcze się nie przyzwyczaiłam do górnego, a zaraz założą mi dół, no luuudzie.

25 komentarzy:

  1. Jakiej firmy to maseło? Black Rose:D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi się M&S skończyły , kupiłam Primavika, okropne, zapach był, ale ni to czuć w smaku, tak się lało, okropny smak , 0 orzechów, nie zjadłam.
      Psy zjadły:D

      Usuń
  2. Muszę spróbować kaszy mannej z Twojego przepisu! :D
    Na zdjęciu prezentuje się wyśmienicie :)) !

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię "wkruszyć" wafelka do płatków,owsianki etc. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko cudowne. *_* Gruba warstwa masła i moja ulubiona manna. Mogłabym jeść codziennie takie śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm wygląda prze pysznie<3
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pudding przepyszny , masełko tez wygląda bosko ! ja miałam aparat na górnych ,ale już ściągnięty ,wiem co to za ból...

    OdpowiedzUsuń
  7. u ciebie jak zawsze tak orzechowo i pysznie;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam puddingi z kaszy, a tu jeszcze grzanki z masłem, ach *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm zdecydowanie moje smaki, masło, wiórki kokosowe, wafelek kokosowy<3 tylko ta manna tak średnio, ale w takim towarzystwie to chyba i mannę bym zmogła;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mannowe puddingi są pyszne, uwielbiam takie cuda ;)) A to masło wygląda obłędnie, aż sie chce zjeść tę kanapeczkę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ojj jak pysznie! z aparatem współczuję...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy ten pudding :) Ja też miałam niedawno problemy z zębem i również spożywałam kaszki Gerbera itd ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Il dajesz masła na kanapki?
    Podjadasz coś robiąc je ze słoika;)?
    Można od razu dzisiejszy jadłospis?. Ewentualnie co zamierzasz zjeść.;)


    Lola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po łyżce na kromke
      raczej nie. oblizuję łyżkę :D

      dzisiaj raczej nie podam bo się objadłam i to nie zdrowymi rzeczami więc zachowam go dla siebie ;)

      Usuń
  14. nie dość, że pudding to jeszcze kokosowy! wspaniałe śniadanie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. pyszna <3 !
    Ja robię taką z bounty i orzeszkami piniowymi, polecam!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na pudding, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile masła - obłęd :D A ta manna, pycha. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sprawdź pocztę;).

    OdpowiedzUsuń
  19. kaszę mannę lubię najabrdziej właśnie w takiej schłodzonej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja dziś goszczę na Twoim blogu pierwszy raz i będę obserwować:)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://calamadalena.blogspot.com/
    A co do śniadania to to się nazywa kanapka posmarowana masłem orzechowym, a nie takie "lepienie dziur" jak kiedyś ktoś powiedział^^
    P.S. Współczuję aparatu :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)