piątek, 31 sierpnia 2012

.61.

 ~owsianka na herbacie z winogronem i siemieniem lnianym ; chleb z masłem orzechowym / nutellą~


Jadłam to śniadanie równo godzinę. Dlaczego? Od wczoraj jestem (nie)szczęśliwą posiadaczką dolnego łuku aparatu ortodontycznego. Po pierwsze zęby strasznie mnie bolą, bo przy okazji ortodontka podkręciła mi góre, a po drugie to strasznie dziwne uczucie, muszę się przyzwyczaić. ;D
Co prawda owsiankę na herbacie jadłam pierwszy raz i bałam się tego połączenia, ale bardzo mi smakowała :D


28 komentarzy:

  1. Też próbowałam już jeść owsiankę gotowaną na herbacie,zgadzam się, bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieskie gumeczki. ^^ Oryginalnie.
    Śniadanie smakowite, godzinne delektowanie się tak czy siak uzasadnione. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się teraz będę męczyć jeszcze 2 lata z aparatami na noc. Choć jak stwierdziła moja ortodontka - mam zgryz ( czy tam szczękę ) operacyjną. Aparat mi nie pomógł za bardzo...

    Owsianka na herbacie ciekawa sprawa, ja chyba jednak nie przekonam się do jej zrobienia.
    Kanapki *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. O dziś chlebek w wersji niezgrzankowanej :)
    Boli bardzo takie założenie drucika na zęby? brrr, ja bym sobie chyba nie dała :P

    OdpowiedzUsuń
  5. mozna jadłospis?

    OdpowiedzUsuń
  6. luubie winogrona w owsiance!:) pycha!:)

    aa aparat masz śliczny, kolorowe gumeczki są super!:D biedna tylko jesteś, ze ta musisz się męczyć przy jedzeniu ;* ale to chyba kwestia przyzwyczajenia?

    a przepis na frittatę jest taki:
    100g twarogu, jajko, 2 białka, łyżeczka cynamonu, łyżeczka kardamonu, jabłko, stewia (mam taka w tabletkach, dałam 5)
    Jabłka pokroić w plasterki, dodać twaróg (wcześniej rozgnieciony widelcem), jajko + białka, cynamon, kardamon i stewie - wszystko razem wymieszać. Przelać do naczynka i wstawić do piekarnika na 20minut (200stopni, termoobieg) :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś próbowałam owsianki na herbacie i prawdę mówić mi nie smakowała. A aparatu bym się bała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie prezentuje się ta owsianka. Jestem zwolenniczką Twoich pysznych śniadaniowych kanapek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny aparat, też kiedyś nosiłam ;d
    owsianki na herbacie nie próbowałam ,ale chętnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm pyszne, a tą godziną nie ma co się przejmować też to przeżywałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój uśmiech mnie zabił ;P (w pozytywnym sensie) Musisz się uśmiechać kochana jak najczęściej, bo Ci z nim do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A na jakiej herbacie robiłaś? Też muszę spróbować.
    Znam ten ból - sama mam górny aparat, a za trzy tygodnie dojdzie dół. Na szczęście lubię "papkowate" jedzenie, więc z gryzieniem nie jest tak źle ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wy mnie wszyscy zadziwiacie z owsiankami. Dzięki śniadaniowym blogom poznaję setki urozmaiceń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie nutellę.. kocham masło orzechowe:)
    I lubię mieszać masło orzechowe z nutellą i nakładać na tosty ( smakuje wtedy jak Snickers:)

    OdpowiedzUsuń
  15. na jakiej herbacie robiłaś?
    podoba mi się twój aparat,dla wielu ludzi jest to problematyczne ale mi się podoba.Chciałabym nosić i cieszyć się potem idealnymi ząbkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taaaktaak , reklamuj aparaty ! :D. Właśnie w takich chwilach żałuje że nie mam kolorowych gumeczek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. a robiłaś na jakiejś smakowej czy zwykłej?:)
    to rzeczywiście musi byc dziwne, ale szybko sie przyzwyczaisz;*

    OdpowiedzUsuń
  18. owsianka na herbacie?? Coś nowego :)
    Ale lepiej że jadłaś godzine niż wogóle :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiele słyszałam o tej owsiance, ale nigdy jeszcze nie jadłam. Przyzwyczaisz się, spokojnie ;). Moja koleżanka też narzekała na początku, ale szybko się przyzwyczaiła ;).

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha, piękny aparacik.^^.
    KAnapki biorę;)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam te Twoje kanapeczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. pysznie wygląda, też muszę spróbować takiej na herbacie :)
    współczuję, ale potem jaki będzie piękny uśmiech :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się jeszcze nie zdecydowałam na owsiankę na herbacie, ale Twoja tak smacznie wygląda, no i polecasz.. muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. P.S. Dziękuję za otagowanie. Jutro odpowiem;)

    OdpowiedzUsuń
  25. smaczna! nawet bardzo
    a zębami się nie martw, przyzwyczaisz sie. ja paru mięsiącach, to po rozkręcaniu od razu orzechy wsuwałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. webwinkel beginnen ideal webwinkel beginnen forum

    Feel free to surf to my web page - webwinkel beginnen voor dummies

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)