poniedziałek, 13 sierpnia 2012

.43.



~kakaowa kasza manna na mleku w słoiczku po maśle orzechowym; sernik kajmakowy podgrzany w piekarniku~


pod koniec zawsze smakuje najlepiej! rozpuszczające się masełko, mmm <3

 jak to się skończyło? :(


Wiem, że niedawno była owsianka w słoiczku po maśle orzechowym :D Ale co poradzę, ze zjadłam już kolejny słoik i nie mam w domu już ani jednego? ;c Nie wiem czy wytrzymam 10 dni do wyjazdu do Warszawy, bo mam nadzieję na wizytę w Złotych Tarasach i zakupienie tak zachwalanego przez was M&S :D Orientuje się ktoś kiedy następny Amerykański Tydzień w Lidlu? ;)
A sernik powstał wczoraj spontanicznie, z nudów :D I nieskromnie mówiąc wyszedł baaaardzo dobry i trochę za słodki, ale z dwojga złego lepiej w te stronę :p


30 komentarzy:

  1. manna w słoiczku wygląda obłędnie <3 a sernik porywam! :)
    marzy mi się to masełko z m&s, ale te lidlowskie też oczekuję, mam nadzieję, że niedługo będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Manna w przepysznym orzechowymi wydaniu i opakowaniu. Pychotka. I jeszcze kajmakowe cudo! Ale z Ciebie szczęściara, mojego już nie ma. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię serniki ale nie na ciepło.... tzn. musza być pieczone ale potem schłodzone w lodówce. ale tak czy siak śniadanie bym Ci ukradła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To moje serniki ostatnio wychodziły nie słodkie.
    Ja przystopowałam z masłem i mniej go idzie, bo jadłam do każdego posiłku+ ile ze słoika. Znudziłoby mi się. I już mniej go idzie:D.

    Sernik przepyszny, czuję to!. Całe śniadanie niebo w gębieee!.

    P.S- Zapraszam do siebie, to podzielę się masłem, nie masz daleko;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wzorek ma ta kasza manna ;p Taki łaciaty ; )
    Mniam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. takich słoiczkowych pyszności nigdy dość! mniam <3 i jeszcze tak ładnie wygląda, taka łaciata! ^^
    a ten sernik, aah! taki na ciepło to niebo!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za tydzień już będę w Warszawie i muszę zajść do M&S :D Co do Tygodnia Amerykańskiego, to nie mam pojęcia, ale też mnie ciekawi kiedy taki będzie.

    Kaszka na drugim zdjęciu wygląda świetnie w tym słoiczku! Znowu zgłodniałam :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic dodać, nic ująć, śniadanie mistrza *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg, ten sernik wygląda tak.. dostojnie! pychapychapycha! A w Warszawie i Złotych tarasach jeszcze nigdy nie byłam :<, wstyd! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten sernik jest mistrzowski! ;) Mi też się masło skończyło ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. kasza manna w słoiki po maśle ,ciekawy pomysł , na pewno pysznie smakuję ;)
    bombowo smaczne śniadanko ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ile masełka <3
    pycha,zabieram całe śniadanko ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. mniaaaaaam. zabieram wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też czaję się na lidlowski amerykański tydzień, bo dzisiaj zajrzałam do ostatniego słoiczka a tam pusto :c.

    OdpowiedzUsuń
  15. na pewno wypróbuję:P kradnę sernik:*

    OdpowiedzUsuń
  16. można poprosić o dzisiejszy jadłospis? ;)
    ta manna wygląda obłędnie. Niebo w gębie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śn; jw
      IIśn; jogurt truskawkowy (400g), dwa otrębusie, trzy kawałki mango
      obiad; spaghetti bolognese z makaronem pełnoziarnistym(80g przed ugotowaniem)
      podw; jeszcze nie wiem
      kol; nie wiem :D

      Usuń
  17. ooo nie, ta kaszka mnie wołaa !!

    OdpowiedzUsuń
  18. śniadanie miałaś normalnie boskieee<3

    OdpowiedzUsuń
  19. ta kakaowa kasza manna musi być dobra, ale przede wszystkim w tym słoiku stworzyłaś małe dzieło sztuki. Przepiękmny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  20. W słoiczku po maśle *.* i ten sernik, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak to obłędnie wszystko wygląda, kaszy manny dawno nie jadłam, a na pewno nie w takim boskim wydaniu :P Ten sernik strasznie mnie kusi, a czy dawałaś do masy serowej kajmak, czy tylko na wierzch ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Jadłaś mzoe loda Opere Mini w wersji owocowej ? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. a i mogłabys mi podac twojego maila bo chciałam o coś zapytac, tylko nie na forum

    OdpowiedzUsuń
  24. mogłabym maila do ciebie prosić?

    OdpowiedzUsuń
  25. widząc przed sobą takie śniadanie chyba pomyślałabym, że umarłam i znalazłam się w niebie, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wygląda ta kasza manna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Można prosić o przepis? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)