niedziela, 26 sierpnia 2012

.56.

 ~lody: truskawkowe, śmietankowe, waniliowe z kawałkami czekolady (movenpick<3), czekoladowe, z sosem kakaowym i masłem orzechowym~


Miałam wielką potrzebę zjedzenia masła orzechowego! :D Nakładając sobie lody spojrzałam na słoiczek stojący na stole i pomyślałam "ciekawe jak smakuje z lodami". Smakuje obłednie! Połączenie lodów + sosu czekoladowego + masła orzechowego = niebooo w gębie! <3
Śniło mi, że spadłam ze schodów, a według sennika oznacza to : uda ci sie odzyskać dobrą opinię, którą sobie nadszarpnąłeś przez jakis głupi krok. Dziwne o.O

35 komentarzy:

  1. ILE LODÓW. Śniadanie marzeń <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka pokaźna porcja :D.
    Ale lody na śniadanie, w dodatku w taką pogodę? ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. W sennikach nie zawsze wszystko jest prawdą ;).
    A lody na śniadanie to coś dobrego w sam raz na zakończenie wakacji ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Lody na śniadanie z dodatkiem masła orzechowego i czekolady *_* Obłęd! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lody na śniadanie..... Pycha :D Zjadłaś opórcz tych w pucharku jeszcze całą operę mini ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A co do snów ja w nie nie wierze

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam w sennik nie wierzę, nigdy się nie sprawdza;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwa rozkosz o poroanku ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie śniadanie to bardzo słodki grzech ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. no nie,dopiero zjadłam śniadanko a ty już kusisz takimi pysznościami;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jaaaa, co za cudo<3 rozpływam się tak jak lody (metafora na poziomie xD) na widok takich apetycznych zdjęc<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Lody na śniadanie :D ?
    Ja uwielbiam movenpick "creme brulee " - najlepsze jakie jadłam poza sernikowymi z carte d'or ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś pisałam u siebie na blogu na tamt lodów z masłem orzechowym i stworzyłam BigMilk Peanut Butter xdd Były obłędnie pyszne ^^ Twoje też się prezentują wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyborne śniadanie ! te zdjęcia są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Można prosić Cie o wczorajszy i dzisiejszy jadłospis?. Co planujesz ew. zjeść później;)?
    Dziękuję.

    zuzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, jogurty, lody, koktajle owocowe, zmiksowane zupki. I przez następny tydzień tak samo ;) ogólnie wszystko co nie wymaga gryźienia

      Usuń
  16. wow ,ale pyszny puchar lodów i to tych najsmaczniejszych , masełko musi być ,3

    OdpowiedzUsuń
  17. Lody na śniadanie, wybornie! Ale oczywiście masło musi być :D

    OdpowiedzUsuń
  18. koniecznie kup sobie i spróbuj! :) ja się w niej zakochałam, polubiłam bardziej niż mannę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. chcesz,żebym dostała ślinotoku? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozpieszczasz tymi śniadaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zjadłaś całą operę i dodatkowo te lody z kawałkami czekolady ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja bym nie dała rady :D Ledwo operę całą zjadam, ale moja siostra (18 lat) zjada loda litrowego na raz więc wiem ze to możliwe ;D

      Usuń
  22. lody z masłem <3 muszą smakować obłędnie, chyba zaraz zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Lody na śniadanie ? Oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lody ♥ Mogłabym je jeść litrami, zawsze i wszędzie. Takie moje uzależnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Samych lodów na śniadanie nie jadłam, zawsze lądowały jako dodatek do owsianki :) A z masłem smakują obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Lody na śniadanie, cudo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)