poniedziałek, 20 sierpnia 2012

.50.

~tosty z wędliną drobiową i warzywami ; śliwki~

Przepraszam za moją nieobecność ale przez ostatnie trzy dni nie miałam internetu... Dzisiaj panowie przyszli, pogrzebali przy laptopie i już jest :D Nie wiem do kiedy, ale na razie jest ;p Poprzednie śniadania uzupełniłam :)
Co do dzisiejszego to może się wydawać że to dużo, ale te kromki były małe :p A śliwki jem już 4 dzień z kolei, a ich nadal nie ubywa... (mam chyba jeszcze ze 2 kg...)
Oooo, już 50 śniadanie! :D

18 komentarzy:

  1. ile tostow, pychaaa! *.*
    a ja ze sliwkami chetnie pomoge :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam mówić, jakie wypasowe śniadanko;).
    Nie ma masła;p!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie fajne, ale nie słyszałam jeszcze żeby dodawać kawy do owsianki, genialne - 2 w 1 :D
    Muszę jutro rano spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. twoje kanapeczki zawsze wyglądają tak pięknie kolorowo i zdrowo ;) życzę kolejnej 50 !

    OdpowiedzUsuń
  5. tyle pysznych grzanek też bym zjadła :) lubię małe, gdy jest ich dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszne grzanki :)
    możesz mi wysłać pare(naście) śliwek ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Oja, ale śniadanie :) Pyszne. Swoją drogą, też mam mnóstwo śliwek i zastanawiam się, jak je wykorzystać... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powidła! to najlepszy sposób na wykorzystanie zalegających śliwek, a potem w zimę miło wyciągnąc taki słoiczek i dodawac do śniadań albo wyjadac łyżeczką, mmm rozmarzyłam się, przepraszam za offtop:D
      dawno już nie jadłam takich kolorowych grzanek, pycha<3

      Usuń
  8. Królewskie śniadanie :>
    Uwielbiam kanapki z rzodkiewką, a śliwek zazdroszczę! Ja najprawdopodobniej (niestety) moich ulubionych zielonych już nie zjem :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszne kanapeczki, przypomniałaś mi o moich śliwkach, z którymi w końcu trzeba coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne kolorowe śniadanko :) Ty masz mnóstwo śliwek, ja za to od wczoraj bardzo dużo gruszek. Wymiana? :P

    OdpowiedzUsuń
  11. pyszne i solidne śniadanie!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. czy to polędwica miodowa ? Jeśli tak to witaj w klubie jej zjadaczy ;P Jedyny rodzaj wędliny, który toleruję i jem ^^ A na śniadanie wprosiłabym się z największą przyjemnością ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile pysznych grzanek :D Królewskie śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Talerz pysznych grzanek, wypasione śniadanko :)
    Kocham śliwki i zawsze w sierpniu jem na zapas :D

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też masa śliwek :D
    Mmm fajniusie kanapki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepyszne te kanapki :) A ja chyba wpadłam w śliwkowy nałóg^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)