czwartek, 23 sierpnia 2012

.53.

~owsianka na mleku z otrębami, siemieniem lnianym, kakao, brzoskwinia i nektarynką ; chleb zytni z tostera z masłem orzechowym~

Znowu owsianka, znowu chleb z masłem orzechowym...Coś czuję, że niedługo spadną mi statystki i wszyscy przestaną tu wchodzić, bo coś wieje nudą :p Ale spoko, jutro ortodonta założy mi separacje i będzie jeszcze nudnej, bo zapowiada się codzienne jedzenie kaszek... Więc dzisiaj chciałam sie jeszcze nacieszyć chrupiącym chlebkiem <3 
Wczoraj podczas pobytu w Warszawie z okazji urodzin kupiłam sobie parę słoiczków masła z M&S i muszę powiedzieć że jest na prawdę prze-py-szne! Ale dla mnie i tak na pierwszym miejscu jest Black Rose, bo kocham jego konsystencję :) Co do wczorajszego dnia, to nawet nie czułam że mam urodziny... Ale chyba zrozumiałam jedną ważną rzecz. Chyba.

22 komentarze:

  1. No to nie dziwię się :) Ale zmiksowane rzeczy też są pyszne, moja znajoma miała aparat i miksowała niemal wszystko ;p
    Hej, a ja Ci nie złożyłam urodzin... Spóźnione, ale: życzę szczęścia, zdrowia i spełnienia najskrytszych marzeń, poza jednym - bo zawsze miło jest o czymś pomarzyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu zakupić to masło... Najważniejszy jest smak a nie statystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. e tam! maslo orzechowe i takie pyszne owsianki nie moga sie znudzic ^^
    Warszawa, marzy mi sie! wstyd przyznac, ale nigdy tam nie bylam (!) :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałaś urodziny ? O nie, ale ze mnie gapa ;x
    Spóźnione WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ! i przepraszam za to niedopatrzenie :-*
    Śniadanie jak zwykle pyszne - cała ty: micha pyszności + niebańskie tosty z masłem lub nutellą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam, oj tam :D Te tosty i owsianka są takie apetyczne, że można je oglądać (i jeść) codziennie :)
    Spóźnione sto lat! I spełnienia marzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie najbardziem M&S, potem Black Rose;).

    Co tam zrozumiałaś? Pewnie coś z tego co się domyślam?...

    przepraszam, jestem okropnie ciekawska, jak zawszexp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą.
      W sumie jakby u mnie brakowało tych np. 3 kg to bez problemu, a u mnie to raczej ... i wiem,że byłoby dziwnie, bo tyle co przed. musiałoby być, a źle się wtedy czułam. I żałuję, naprawdę, że tak się stało, z głupoty, a nie specjalnie. Cóż, czasu się nie cofnie;).

      Usuń
  7. mi się nigdy nie znudzą twoje śniadanka ,więc u mnie masz moją obecność na blogu zagwarantowaną .. szczególnie jak są te pyszne owsianki ;p
    Wszystkiego Dobrego <3

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego co najlepsze;*
    a i musze kiedyś zafundować sobie takie śniadanko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sto sto stoooo lat :*!
    Widzę że znasz się na masłach orzechowych, haha ja sie zawsze trzymam jednego rodzaju ( taa.. zawsze.. 2 tygodnie temu kupiłam pierwszy słoik w życiu xd )
    A kaszki? Czemu nie! Jest tyle pomysłów... Ja polecam na ukojenie bólu związanego z ząbkami ( też to przeżywałam :p ) domowy krówkowy budyń, palce lizać!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciesz się chrupiącym chlebkiem ciesz, póki możesz :) pyszności!
    oo to wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszcze Ci tego masełka !
    twoje śniadania nigdy mi się nie znudzą,kocham te kanapeczki :D
    i spóźnione najlepsze życzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźnione, ale szczerze: Wszystkiego najlepszego, dużo uśmiechu, radości i optymizmu! :-)

    Też kupię sobie to masełko, bo się już mi prawie skończyło.
    Ja tam na pewno będę wpadać, bo uwielbiam patrzeć na te Twoje kanapki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. E tam ja będę Cię czytać zawsze.... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też przegapiłam Twoje wczorajsze urodziny, więc krzyknę STO LAT dwa razy głośniej ;)

    Śniadanie pyszne, uwielbiam ciepłe i chrupiące grzanki z masłem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. owsianka wyygląda nietypowo,jak..zupka? :D
    spóźnione sto lat :*

    OdpowiedzUsuń
  16. spóźnione, ale wszystkiego najlepszego i nieskończonej ilości orzechowych słoiczków:*
    dzisiaj kupiłam moje pierwsze M&S!:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Spóźnione,ale wciąż powinno się liczyć: WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z kaszkami też można przecież kombinować ;).
    Chyba? Oby.

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnie widzę, że bardzo upodobałas sobie masło orzechowe. :D Które to urodziny ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)