wtorek, 21 sierpnia 2012

.51.

 ~owsianka na mleku z gruszką(w środku też), cynamonem i siemieniem lnianym ; (jak zwykle) grzanki z chleba zytniego z masłem orzechowym/nutellą~


Hahha, wiem, że zanudzam prawie codziennie tymi kanapkami z masłem/nutella i aż mi wstyd je dodawać po raz 43493850984 aleeee tak je kocham do owsianki <3 Do wszystkiego! :D
W złotych tarasach w M&S jest masło orzechowe? Orientuje się ktoś? 
Jutro moje urodziny i dodatkowo niemiła wizyta w Warszawie... ale teraz będzie lepiej niż za pierwszym razem, bo chyba zrozumiałam, że zdrowie jest ważniejsze niż głupie cyferki... i tak się boję.
Idę robić ciasto, muszę zacząć myśleć o czymś innym.

25 komentarzy:

  1. i nawet masz największy tag "masło orzechowe" haha :D. skąd ja to znam? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie mam nic przeciwko, bo to niezmiennie pyszny zestaw :)
    Eh, trzymam kciuki za jutro ;) Cyferki? Czasem lepiej zapomnieć o matematyce, zwłaszcza w wagach, jak mniemam.

    OdpowiedzUsuń
  3. No jasne!.
    Wracaj z 5. słikami jak ja:D
    Weź jedno smooth, resztę crunchy bo lepsze;p

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja uwielbiam te Twoje grzanki! *.* tak pysznie wygladaja!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zanudzasz, u Ciebie nawet zwykłe kanapki wyglądają tak, że z chęcią nacieszę nimi oczy<3
    skoro to zrozumiałaś to na pewno będzie lepiej! i daj potem znac, czy w złotych jest to masło, bo sama się po nie wybieram niedługo..:D co pieczesz?:>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam lubię te Twoje kanapki:) a owsianka z gruszką jest pyszna :D
    Te cyferki przeszkadzają bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie śniadanie to by u mnie było ulubione. ;)
    Ja w swoje urodziny też miałam niemiłą wizytę, ale racja, zdrowie najważniejsze.
    Zaserwuj sobie takie pyszne śniadanko, żeby miło się chociaż zaczął urodzinowy dzień. :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, zdrowie najważniejsze :) co Ty piszesz o zanudzaniu, pyszna kompozycja smaków

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuję za przepis:D a kanapeczki zabieram;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tam, te grzanki z odpowiednią warstwą masła orzechowego i nutelli wyglądają tak smakowicie, że ci się nie dziwię ;).
    Mam nadzieję, że jutro będziesz miała jednak dobry dzień, w końcu urodziny są po to, żeby się cieszyć, a nie dołować.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja tam uwielbiam Twoje kanapki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. za każdym razem jak je dodajesz to cała się ślinie ^^
    pycha :)
    nie wiem za bardzo o co chodzi ale mam nadzieje,że teraz bedzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tam,ja uwielbiam Twoje grzanki z masłem/nutellą :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie pyszne kanapki nigdy się nie nudzą, ja też mogłabym je jeść bez przerwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kanapki są bardzo smaczne i jedz ich ile chcesz jeśli tak lubisz ;)
    ja jem codziennie owsianki i nie jest mi nudno ,bo to kocham !
    pyszne śniadanie -gruszka + cynamon = mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz co, te kanapki by CI JESZCZE BARDZIEJ ( czy to możliwe? taaak :D ) posmakowały z takim jednym chlebem, on jest inny niż wszystkie i ma taką dziwną konsystencję, jakkolwiek to brzmi, zapraszam do siebiexD

    OdpowiedzUsuń
  17. Poważnie. Mi z innym nie smakuje kompletniexD

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo, a co to za ciasto? Wpraszam się! Będzie dobrze, nie martw się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale podoba mi się ta owsianka, idealnie gęsta <3 takie grzanki można jeść codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie przez te kanapki z masłem codziennie się uśmiecham zaglądając do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obłędne śniadanie! Jak już wspominałam z chęcią zabrałabym Ci te grzanki! Zresztą tą gęstą owsiankę również :D
    Z tego co się orientuję masło orzechowe powinno być :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie kanapki są prześwietne! Kusisz mnie nimi zawsze! mmm! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)