czwartek, 31 grudnia 2015

.1180. zapomniany?

~kakaowo-bananowy krem z tofu z domowym masłem orzechowym~



Zapomniałam o kremie z tofu...Po dłuższej przerwie smakował jeszcze lepiej ♥ Ostatnio mam straszną ochotę na masło orzechowe i znika ono w zastraszajacej prędkości :o :D Ale to domowe jest takie pyszne, ze... ♥
Dzisiaj Sylwester :) Nie nadaję się do pisania podsumowań, mogę napisać jedynie, że ten rok wniósł do mojego życia wiele nowych doświadczeń - i tych dobrych i złych, każde wydarzenie czegoś mnie nauczyło. Jestem ciekawa co wydarzy się w nowym, 2016 roku :) I...kurde, jak ten czas szybko leci :(
Jakie macie plany na dzisiejszy wieczór? Ja wybieram się na bal sylwestrowy i w sumie po raz pierwszy biorę udział w takim wydarzeniu, mam nadzieję, że będzie fajnie :) Wrócimy pewnie nad ranem wiec od razu uprzedzam, że jutro śniadanie pewnie się nie pojawi... :D

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU DLA WSZYSTKICH CZYTELNIKÓW
BREAKFAST OF DREAMS
ŻYCZY
MARTYNA :) ♥♥♥

19 komentarzy:

  1. I Tobie wszystkiego dobrego w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. To masło wygląda bardzo smakowicie! Może wyślesz mi słoiczek..? haha
    Ja Tobie również życzę Szczęśliwego Nowego Roku! Uśmiechu, dalszego rozwijania swoich pasji i samych dobrych doświadczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj też jak czegoś nie jem długo, to potem smakuje najlepiej!

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. udanej zabawy sylwestrowej, spędź ten wieczór vel noc jak najcudowniej :) Wszystkiego dobrego na Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też baardzo dawno nie robiłam kremu z tofu, trzeba nadrobić, bo swoim narobiłaś mi ochoty :D
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Martyna, Twoje masła orzechowe wymiatają! Wybaw się grzecznie, jedz dużo bananów, coby siłę do tańca mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepsze życzenia w nowym roku i baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I znowu to masło orzechowe! *.*
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam już zdjęcia - piękna lokacja, mam nadzieję, że zabawa równie udana jak na to wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)