sobota, 26 grudnia 2015

.1175. świąteczny VLOG

~omlet bananowo-kokosowy (100% z mąki kokosowej) z deserkiem słoneczna pomarańcza z ziarnami zbóż i chocolate chips~



Przepraszam za przerwę na blogu, ale...no święta! :) W Wigilię nie miałam czasu aby wejść na blog (poza tym nie miałam i internetu :D), a wczoraj na śniadanie tradycyjnie jadłam barszczyk mamy z uszkami ♥ Mam za to dla Was pierwszy VLOG -  z 24 grudnia właśnie :) Jeśli jesteście ciekawi jak wyglądała moja pierwsza wegańska Wigilia i przygotowania do niej zapraszam do obejrzenia :) Również jeśli film się Wam podobał i chcecie więcej vlogów - piszcie :) Zachęcam do subskrybcji mojego kanału na YT >>KLIK<<

oglądajcie w HD! :)

9 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)