sobota, 15 sierpnia 2015

.1050. spacer po Bratysławie

~śniadanie hotelowe: jogurt naturalny z płatkami~

Śniadanie najprostsze z najprostszych, ale tutaj innego wyboru nie miałam ;) Poza tym wieki płatków śniadaniowych nie jadałam! I nie żałuję... :P No ale nie przedłużając...Dzisiaj spaliśmy w nietypowym hotelu - hotelu na wodzie. Taki duży statek - zdjęcie poniżej :D Myślałam, że będzie jakoś kołysać, ale oprócz nietypowych widokow z okna, wszystko było jak w zwykłym hotelu :) Po zameldowaniu się odświeżyliśmy, przepakowaliśmy plecaki i ruszyliśmy na Stare Miasto. I tak od 16 do 00.30 minął nam czas na łażeniu... ;) Ale jest tutaj przepięknie! Cudowne kamieniczki, wąskie uliczki, super klimat! Wieczorem z rodzicami siedzieliśmy przy piwie (dla mnie radler! :D) i relaksowaliśmy się przy dźwiękach muzyki na żywo. Niedługo wyruszamy do Wiednia, a potem...wracamy do domu :( Nie chcę, nie chcęęęę :( Ten czas tak szybko mi tutaj minął! 




























8 komentarzy:

  1. Ale fajnie! z wielką chęcią bym spędziła noc w takim hotelu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia bardzo mi się podobają są bardzo ciekawe i sama bym je zwiedziła:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy pytałam ale..jakim aparatem lub telefonem robisz zdjęcia?Pięknie :)

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez bardzo długi czas Nikonem D3100 + 50mm 1.8 lub (b.rzadko) 18-55mm
      Teraz dostałam od rodziców nowy Nikon D7100 i od ubiegłego piatku nim robię zdjęcia :) Mam też do niego nowy obiektyw - 17-50mm 2.8 :)

      Usuń
  4. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że pomimo tego, ze jesteś na wakacjach, cały czas relacjonujesz swój pobyt :*

    zapraszam:
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo aktywnie. Też tak lubię :) świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)