niedziela, 6 lipca 2014

.693. mam je!

~kasza jaglana na mleku sojowym z poziomkami (również w środku) i (norweską ;)) mleczną czekoladą w słoiku po maśle orzechowym~


Pozioooomki! ♥♥♥ Taaak je kocham, a taaaak trudno je gdziekolwiek dostać... :( Masło jeszcze z poprzedniego tygodnia amerykańskiego, żeby nie było haha :)
Długo w domu nie odpoczęłam, teraz czekają mnie ciężkie 4 tygodnie, czas na pracę. Dzisiaj po południu wyjeżdżam do Warszawy, na weekendy będę wracać (albo i nie, jeśli coś ciekawego w stolicy będzie...) wiec wtedy możecie się mnie tutaj spodziewać. Życzcie mi powodzenia! Zapraszam do Zielnik Cafe :)

I mam nadzieję, że za to mnie z pracy nie wyrzucą... :D *małewakacyjneszaleństwo*

29 komentarzy:

  1. twoje włosy - cudne! już nie raz pisałam ;)
    poziomki trudno znaleźć, dlatego cieszę się jak dziecko kiedy mam okazje je zajadać :D
    powodzenia w pracy!

    OdpowiedzUsuń
  2. twoje włosy - cudne! już nie raz pisałam ;)
    poziomki trudno znaleźć, dlatego cieszę się jak dziecko kiedy mam okazje je zajadać :D
    powodzenia w pracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności, z moim ulubionym masłem ozrechowym z lidla, zrobiłam właśnie zapasy, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie te włosy Ci wyszły :D
    masło, które musi byc obowiązkowo kupione w czasie amerykańskiego tygodnia przez każdą blogerke!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, widzę że nie tylko ja rozpoczęłam wakacyjną pracę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie masz piękne włosy! podziwiam Cię za cierpliwość w zapuszczaniu :) powodzenia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie masz długie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. byłam jakiś czas w zielniku, fajna knajpka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Możesz mi polecić jakieś odżwyki i szampony do włosów? Masz piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych które używałam (do włosów które mi mega wypadały i była zniszczone) to szampony i odżywki do włosów wypadających z Green Pharmacy (takie z zielonymi napisami), odżywkę do rozdwojonych końcówek z Dove, szampon i odżywka do końcówek (jest rewelacyjna) z Garnier z serii Goodbay Damage + miałam jeszcze jedną fajną odżwykę, ale nie mogę znaleźć opakowania, pewnie mama wyrzuciła :( Poza tym to wiadomo, że gdy zaczęłam racjonalnie jeść włosy też odżyły :)

      Usuń
    2. Dziękuję :) A polecisz coś by zaczęły wyrastać nowe włosy na głowie? I ogólnie jaką dietę stosować?

      Usuń
    3. A używałaś moze odżywki Nivea Long Repair albo z Graniera z masłem kakaowym ?

      Usuń
    4. O, jeszcze dobra jest wcierka Jantar, ale ją trzeba stosować regularnie (!!!) i zużyć ze 2-3 opakowania. Po niej miałam masę "baby hair" więc na porost włosów na pewno pomaga. Brałam też tabletki z drożdżami (wit. b12). Co do diety to dla włosów dobre są tłuszcze, te zdrowe for sure, tj. awokado, orzechowy, masło orzechowego (jadłam go mase i serio mi jakoś szybciej rosły :o XD), oliwa, oleje tłoczone na zimno, ziarna, brokuły, jajka, no ogólnie też białko, eeeeem nie pamiętam co jeszcze, pisze z telefonu więc nie chce mi się otwierać kolejnej karty i sprawdzać więc po prostu poszukaj więcej w google. Na pewno mi też pomogło to, że zaczęłam jesć NORMALNIE, a nie się głodzić, bo wcześniej to była masakra taaaak mi włosy leciały :( Teraz też wypadają, ale o wiele mniej. Duzo osób też mnie straszylo że jak przejdę na wege to będę łysa ale moje włosy są w coraz lepszej kondycji, bo jem dużo tych orzechów, strączków stratata :)

      Usuń
    5. Tych dwóch co podałaś nie używałam, z Garniera jedyne te co Ci poleciłam z serii Goodbay Damage, one są w pomarańczowych opakowaniach
      Tak, ta z Dove to właśnie ta. Używałam tej ostatniej na końcówki :) Była spoko, ale jeśli miałabym wybierać to ta z Garniera chyba lepsza. Ale musisz zobaczyć jak to będzie u Cb, bo na każdego działa co innego, ta z Dove jest bardziej opłacalna, bo kosztuje tyle samo ale jest większa, ale jak pisałam dla mnie ta z garnier jest lepsza. Nie sugeruj się tym jednak bo np. na mnie olejek arganowy który wszyscy chwalą nie działał :D

      Usuń
    6. Dziękuję jesteś wielka :) Czytałam też że ogólnie zielone warzywa są dobre na włosy ale nie wiem czy to prawda :) I wg. warto olejować włosy ?

      Usuń
    7. A bardzo możliwe ;)
      Myślę, że warto ;) Ja jestem zadowolona z efektów które uzyskałam przez stosowanie tych kosmetyków. Te z garniera stosuję ciągle ;)

      Usuń
  10. Poziomki <3 Słoik pyszności :)
    A norweska czekolada jest obłęęęędna ! Jadłas może tą z solonymi migdałami ? :> Rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  11. zielone włosy do zielnika idealne przecież ;)
    a poziomki... codziennie biegne sprawdzić moje krzaczki. już coś tam się dzieje. ale szkoda, że nie ma ich więcej ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. śniadanie mistrzowskie!
    a włosy to już w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  13. Poziomki i u mnie! Kocham te owoce :) A włosów zazdroszczę, booskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Też chcę poziomki, no! Mam nadzieję, że uda mi się je w końcu znaleźć na rynku. :)
    Ale włosy! Piękne same w sobie, a te kolory to już w ogóle bomba. Wesoło!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne śniadanie :) masz piękne długie włosy:0

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej jakie cudowne sniadanie i te włosy <3 !

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaki pyszny słoiczek <3 Masz boskie włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. WŁOSY. Nic więcej nie napiszę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia, pracuj i baw się dobrze (;
    chyba wpadnę do Warszawy żebyś mi zrobiła śniadanie- jest fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne jest to zdjęcie włosów! Tym bardziej, że mam słabość to niebieskiego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nawet nie wiesz jak ci tych poziomek zazdroszczę!
    mam taką ochotę na nie a nigdzie ich nie widziałam :(
    ale masz faaajne włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)