sobota, 12 lipca 2014

.694. znów w słoiczku

~jagodowy gotowany sernik w słoiku po Nutelli~


Czyszczę kolejny słoik, znajduję ostatnie jagody w zamrażarce - przecież zaczyna się nowy sezon! :)
Pierwszy tydzień w pracy. Jak wrażenia? Kurde, no jest ciężko, nawet bardzo. Pierwszego dnia wróciłam do hotelu pół żywa, czułam się źle i fizycznie i psychicznie, bo ilość pracy i warunki mnie dobiły. Nie żeby coś, chodzi o to, że kuchnia jest malutka, a jest w niej zazwyczaj ok. 5 osób. Drugiego dnia nie miałam zupełnej ochoty wstawać o tej szóstej (przecież to prawie noc!) i iść tam znów. Ale szczerze mówiąc, z każdym dniem klimatyzowałam się bardziej i czułam lepiej, te osiem ciężkich godzin mijało szybciej i milej. Osoby z którymi pracuję są świetne, serio, uwielbiam tych ludzi! :) Niby to było tylko pięć dni, ale już nauczyłam się paru nowych rzeczy i podpatrzyłam kilka pomysłów na dania. Po tym pracowitym tygodniu nawet nie przyszło mi na myśl żeby jednak zostać w Warszawie, na prawdę bardzo chciałam wrócić do domu, wyspać się, poleniuchować, zjeść normalny obiad (mam dość ryżu/ziemniaków z warzywami, w Novotelu, który ma cztery gwiazdki mają problem żeby zapewnić 3 osobom wegetariański posiłek - nie polecam). Na razie cieszę się wolną sobotą i połową niedzieli i nie chcę myśleć że od poniedziałku znów zaczyna się harówka. Ale, dam radę! Tak sobie mówię cały czas :)

13 komentarzy:

  1. oczywiście, że dasz radę! :) już dużo zrobiłaś i się udało, więc nie może być gorzej :) teraz odpoczywaj po ciężkim tygodniu, jak najlepiej możesz :D miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pewnie ,że dasz radę! :-)

    http://libellule21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jagodowelove <3, Bądz silna dasz radę ;) !!!!! wiem że lepiej się mówi niż robi ale trzymam kciuki, miłego weekendu !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcie i na pewno genialny smak!
    Przepis proszę pięknie <3
    I życzę sił w pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj się , na pewno dasz radę :) Przez ten wolny czas odpocznij sobie i zbierz dużo pozytywnej energii ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. śniadanie pyszne, a głowa do góry! co Cię nie zabije, to Cię wzmocni! a każde doświadczenie jest na wagę złota, zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie że dasz! z czasem na pewno się przyzwyczaisz i polubisz pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, kwestia przyzwyczajenia a będzie dobrze ;)

      Usuń
  8. Mnie moja pierwsza praca też męczyła. Tyle, że się zwolniłam, bo ubiegała się o mnie knajpka, w której lepiej płacą i serwują zdrowe dania :DD
    Ale jeśli ogólnie jest okej, to po prostu musisz się wdrożyć w ten rytm pracy.
    A sernik idealny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten sernik ma boski kolor! :)
    A radę sobie dasz, na pewno! Silna jesteś dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno dasz radę :) Wiesz, z czasem się przyzwyczaisz i stanie się to po prostu czymś normalnym i zanim się obejrzysz, będziesz leniuchować w domu :P aa, co porabiasz po pracy? :)
    Świetny serniczek, u Ciebie sezon się dopiero zaczyna? :O u mnie już kończy >.< :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Z czasem będzie coraz łatwiej :)
    Serniczek nieziemski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wieże w ciebie <3 ! Wiem ze dasz rade a tymczasem odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)