sobota, 16 lutego 2013

Recenzja #.4 - Milka Daim & Milka Oreo

Zostałam poproszona o dodanie jakieś recenzji, a że w ferie mam trochę wolnego czasu (no, powinnam się uczyć, ale przemilczę ten fakt...) to postanowiłam że coś naskrobię :)

Na początek Milka Daim


 Co mówi producent : Czekolada mleczna z mleka alpejskiego z kawałkami chrupiącego karmelu maślano-migdałowego (20%).

Skład : cukier, tłuszcz kakaowy, odtłuszczone mleko w proszku, miazga kakaowa, serwatka w proszku, tłuszcz roślinny, tłuszcz mleczny, masło (2%), migdały (1%), pasta z orzechów laskowych, odtłuszczone mleko zagęszczone słodzone, emulgatory (lecytyna sojowa, lecytyna słonecznikowa), sól, częściowo demineralizowana serwatka w proszku, aromaty.

Wartości odżywcze w 100g : BIAŁKO - 5,5g , WĘGLOWODANY - 59,5g , CUKRY - 58,5g , TŁUSZCZ - 30g , KWASY TŁ. NASYCONE - 17,5g , BŁONNIK - 1,6g , SÓD - 0,24g

Moja opinia :  Gdy tylko zobaczyłam tę czekoladę w sklepie porzuciłam moją dawną listę zakupów i ją kupiłam :D Dołączyła do niej też Milka Oreo, a niedawno w sklepie zobaczyłam również tę czekoladę z cukrowo-czekoladowymi drażetkami typu Lentilki, tej jeszcze nie próbowałam, ale przy najbliższej okazji ją kupię. Wracając do Milki Daim - czekolada, jak to w przypadku tego producenta jest przepyszna! Delikatna, rozpływa się u ustach. W połączeniu z karmelowym batonikiem tworzy duet idealny! Słodka czekolada świetnie uzupełnia się z lekko słonym nadzieniem. Kawałeczków Daim'a jest na prawdę sporo, jedyne co jest denerwujące to to, że przylepiają się one do zębów, no ale taki urok tego batonika :) Jeśli jeszcze nie próbowaliście tej wersji Milki to zachęcam do kupna!


Ocena : 5/6
Kaloryczność 100g : 535 kcal
Kaloryczność sugerowanej przez producenta porcji (25g) : 133 kcal
Zakupione w : Sklep osiedlowy
Cena : 3,80 zł


Milka Oreo




Co mówi producent : Czekolada mleczna z mleka alpejskiego z kremem waniliowym (38%) i pokruszonymi kawałkami ciastek Oreo (12%)

Skład : cukier, olej roślinny, tłuszcz kakaowy, serwatka w proszku, odtłuszczone mleko w proszku, mąka pszenna, miazga kakaowa,  tłuszcz mleczny, śmietanka w proszku (2%), kakao w proszku (1%), pasta z orzechów laskowych, emulgatory (lecytyna sojowa, lecytyna słonecznikowa), syrop glukozowo-fruktozowy, substancje spulchaniające (węglany amonu, węglany sodu), sól, aromaty.

Wartości odżywcze w 100g : BIAŁKO - 5,5g , WĘGLOWODANY - 54g , CUKRY - 49g , TŁUSZCZ - 35g , KWASY TŁ. NASYCONE - 19,5g , BŁONNIK - 1,4g , SÓD - 0,24g

Moja opinia : Milka Oreo ma ok. 10g cukru mniej niż Milka Daim, ale szczerze mówiąc wcale tego nie czuć.  Za to ma o wiele gorszy skład co jest też pewnie w dużej mierze zasługą ciastek. Pomijając te dwa defekty, czekolada jest całkiem dobra. Krem nie jest przesłodzony, a kawałki ciastek, których w tym przypadku również nie pożałowali fajnie chrupią między zębami :3 Całość, czyli mleczna czekolada, krem waniliowy i ciasteczka razem tworzą całkiem przyjemne połączenie smakowe.


Ocena : 4/6
Kaloryczność 100g : 555 kcal
Kaloryczność sugerowanej przez producenta porcji (25g) : 139 kcal
Zakupione w : Sklep osiedlowy
Cena : 3,80 zł


Podsumowując ; bardziej smakuje mi owa czekolada w połączeniu z batonikiem Daim. Chętnie spróbuję też trzeciej wersji :) A jakie są Wasze opinie na temat czekolad z tej serii? Która jest według Was najlepsza? :)

P.S. O czym chcecie następną recenzję? (jeśli wgl. chcecie :D)



24 komentarze:

  1. dla mnie z daim poproszę :)
    Nie ma lepszej mlecznej czekolady niż milka .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za recenzje ;). Wahałam się którą kupić, ale po przeczytaniu twoich opini od razu pobiegłam do sklepu po Milkę Daim. Rzeczywiście- jest przepyszna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam ostatnio w Lidlu wszystkie trzy rodzaje tej milki i niedługo biorę się za spróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja te trzy Milki tez jadłam i mi smakują <3

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham milkę z oreo, mimo że po 2 kostkach jestem zasłodzona na caaaaaaaaały dzień :D Z Daim jeszcze nie próbowałam, czeka w szafce na swoją kolej :) a tej z dropsami nie było w moim sklepie :< Muszę przejść się do Lidla, może tam będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. heej, dziś postanowiłam całkowicie odmienić swoje życie, a dokładniej jego styl, co opisuję na nittcyl.blogspot.com. Niewątpliwie Twoje pomysły na śniadania będę wdrażać do swojego jadłospisu :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jadłam ani tej, ani tej, a jaka wgl jest 3 wersja? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze chyba spróbuję tej z daim'em ;> z oreo mi smakuje <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba zacznę na wszystkie trzy polować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Może dodaj recenzję masła orzechowego. Jesteś już chyba specjalistką, skoro wypróbowałaś prawie wszystkie xd. Albo recenzcje serków, jogurtow itp. Tego co jadasz na codzien ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie o maśle orzechowym myślałam :D haha, specjalistka :DD chyba to będzie następna recenzja :) najpewniej tego z m&s bo tylko takie mam teraz w domu.

      Usuń
    2. Wiesz a ja bym zrecenzowała coś innego, gdyż recenzji masła orzechowego jest już kilka w internecie :) Jeśli chodzi o recenzje masło to w internecie nie można znaleźć opinii na temat masła z Prmavitki, Felixa czy masła orzechowego Crunchy z Sante. Inne już są, więc przydałaby się jakaś nowosć u Ciebie np. michałki kokosowe, czy nowe czekolady z ciasteczkami z Wawela lub własnie te masła orzechowe o których wspomniałam Ale to tylko moje zdanie :)

      Bardzo fajnie, że napisałaś opinię o tych czekoladach :)

      Usuń
  11. Ferie, to wolne - powinnaś odpoczywać! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby wygląda bardzo apetycznie i smakuje też pewnie bajecznie,jednak jeżeli o mnie chodzi to pod pojęciem czekolada rozumiem prawdziwą gorzką zdrową czekoladę bez dodatków,a nie takie wyroby czekoladopodobne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham tą Oreo ♥ Daim nie jadłam, ale też pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bez przesady z tymi składami i cukrem ;) Niezdrowo tak patrzeć i czepiać się 10g cukru;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie jem czekolad, ale ważne że tobie smakowało - fajne są takie nowości w smakach ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Milka oreo? Tak rzadko bywam przy regałach czekolad, że nawet nie wiedziałam, że takie coś powstało. To samo z Milką Daim. Nic nie wiem! Ale Milka Oreo mnie strasznie kusi, bo same ciasteczka są przepyszne! Może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Milka oreo jest w Intermarche :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)