czwartek, 14 lutego 2013

.214. & Liebster Blog IV, V, VI, VII

~crumble z truskawkami~ 


Pierwszy raz jadłam / robiłam crumble. Są pyszne! Na pewno jeszcze nie raz tutaj zagoszczą :)
Jeśli macie do mnie jakieś pytania, zapraszam tutaj ; KLIK


Dostałam też kilka nominacji do Liebster Blog, więc teraz wywiążę się z obowiązku i odpowiem na pytania :)


Pytania od Oliwii :
1. Jak wyglądały Twoje śniadania przed założeniem bloga? Zależy w jakim okresie :)
2. Czy uważasz, że jesteś osobą tolerancyjną i dlaczego? Jestem tolerancyjna, ale tylko wtedy, gdy dana osoba również mnie szanuje.
3. Czy Twoi znajomi, np. ze szkoły, wiedzą o Twoim blogu? W małej części.
4. Kolekcjonujesz coś? Jeśli tak, to co? Miseczki i różne inne akcesoria kuchenne. Mam na tym punkcie świra.
5. Co gorsze - niedziela czy poniedziałek? Niedziela. Nie potrafię się nią cieszyć, bo wiem, że gdy się obudzę będzie już poniedziałek...
6. Ulubione śniadaniowe połączenie smaków? Trudno powiedzieć, jest ich całe mnóstwo. W większości to te wszystkie które są na blogu.
7. Czytasz aktualnie jakąś książkę? Jeśli tak, to jaką? "Patrząc jak krwawisz" książka o Guns N' Roses
8. Słodka potrawa, której nie przełniesz? Raczej lubię wszystko co słodkie. :)
9. Znienawidzony przedmiot szkolny? Przedmioty ścisłe.
10. Poranek czy późny wieczór - prawie noc? Wieczór.
11. Las czy park? Las.

Pytania od Mary :
1. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce zamieszkania? Moje teraźniejsze mi odpowiada :) Ewentualnie jakieś większe miasto, ze względu na większe możliwości. 
2. Jaki film wywarł na Tobie ogromne wrażanie? Nie pamiętam. A jeśli nie pamiętam, to najprawdopodobniej takiego nie było.
3. Czy jest coś, co zawsze Cię rozśmieszy? Jak tak, to co to jest? Nie.
4. Jakie jest Twoje motto życiowe? Zbyt osobiste żeby je tutaj napisać.
5. Co robisz gdy jesteś sama w domu? Nic szczególnego.
6. Kto jest twoim idolem/autorytetem? Staram się sama być dla siebie autorytetem :)
7. Gdybyś mogła przenieść się do jednego miejsca na świecie, co by to było za miejsce? Nie wiem.
8. Smak z dzieciństwa? Kajzerka w smażona w jajku i omlet biszkoptowy z dżemem truskawkowym.
9. Ulubiona piosenka w tym momencie? Nie mam ulubionej piosenki.
10. Najlepszy sposób na poprawę humoru? Wysiłek fizyczny, muzyka, pieczenie/gotowanie.
11. Największe marzenie? Odzyskać szczęście.

Pytania od Blaithin :
1. Dlaczego zdecydowałaś się prowadzić bloga? Żeby utrwalić niektóre smaki, spróbować zupełnie nowych rzeczy o których istnieniu wcześniej nawet nie miałam pojęcia i poznać wiele wspaniałych osób o pasjach i przeszłości podobnych do moich.
2. Czy blog zmienił coś w Twoim życiu? Nowe znajomości, nowe smaki.
3. Twój ulubiony film? Jeden? Och, nie potrafię wybrać...
4. Kto jest Twoim największym autorytetem? 
Staram się sama być dla siebie autorytetem :)
5. Co sprawia Ci największą przyjemność? Sprawianie przyjemności innym :)
6. Czego nigdy byś nie zjadła? Jestem raczej otwarta na nowe smaki, ale jeśli mam napisać co by to było, to powiedzmy, że np. zwierzę, które zostało zabite w brutalny sposób.
7. Twój pomysł na idealne popołudnie? Leniuchowanie :)
8. Czy potrafisz wyobrazić sobie siebie za 15 lat? Szczerze - nie.
9. Co jest ważniejsze: szczęście czy pieniądze? Szczęście.
10. Ulubione śniadanie? To takie kiedy nie muszę się śpieszyć i co chwila zerkać na zegarek. Zimą - coś gorącego, rozgrzewającego. Latem - lodówkowe owsianki, puddingi ...
11. Co najbardziej chciałabyś zmienić w sobie samej? Stosunek do siebie i swojego ciała. 

Pytania od Fate B. :
1. Cecha charakteru, której w sobie nie lubię, to .. ? Zazdrość. Krytyczność w stosunku do siebie.
2. Praca w grupie czy indywidualna ? Indywidualna. A jeśli w grupie to z osobami, z którymi mam dobry kontakt.
3. Moje ulubione danie to.. ? Trudno wybrać jedno.
4. Kiedy się czegoś wstydzę, to .. ? Nie mówię o tym.
5. Ulubiona pora roku ? Lato.
6. Masz chłopaka ? ;p Nie.
7. Czego najbardziej nie lubisz robić? We wszystkim można znaleźć plusy i minusy.
8. Kino czy teatr? Teatr.
9. Rolki czy rower? Rolki.
10. Mój sposób na stres, to .. ? Chciałabym go mieć ;)
11. Jeśli masz do wyboru przeczytanie książki lub pójście do kina na ekranizację, co wybierzesz ? Najpierw książka, potem film.


Pytania:
1. Wakacje w mroźnym miejscu czy ferie w ciepłych krajach?
2. Gdybyś miała wybrać sobie imię byłoby ono takie samo jak masz, czy inne?
3. Co sądzisz o kraju, w którym mieszkasz?
4. Twoja największa słabość?
5. Oglądasz programy kulinarne? Masz jakiś ulubiony?
6. Ulubiona potrawa z makaronem?
7. Ulubiony gatunek sera?
8. Kosmetyk, bez którego nie potrafisz się obejść na co dzień?
9. Ile czasu poświęcasz na przygotowanie posta na bloga? 
10. Podziwiam siebie za ... ?

31 komentarzy:

  1. Crumble jest przepyszne!. Otanio jadłam w lato, pora powtórzyć;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, jutro odpowiem :*
    Mmm crumble, pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za nominację <3
    kusicie zewsząd tymi truskawkami no! nie dam się wytrzymam do lata :D
    a jak "Patrząc jak krwawisz"? pytałam się i słyszałam opinie skrajnie pozytywne lub negatywne, więc sama już nie wiem, czy warto ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. crumble <3 uwielbiam! szczególnie w letnie wieczory po dniu spędzonym na działce i z koszykiem pełnym porzeczek/malin/truskawek, gorąco polecam! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Truskawki mrożone miałaś czy z importu? :> Ja też wolę poniedziałek niż niedzielę ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie robiłam, chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oo sporo tych tagów ;)
    crumble z truskawkami - idealny początek dnia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszne crumble... Zjadłabym! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie śniadania !

    OdpowiedzUsuń
  10. Crumble jadłam tylko raz i z malinami.
    Jestem pewna, że z truskawkami również byłoby pyszne. :)
    Do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm uwielbiam ...szczególnie pod owsianą kruszonką :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Letnie śniadanko, muszę chyba zrobić crumble :)
    Dziękuję za tag, postaram się jutro odpowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  13. łał, obłędnie wygląda Twoje śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG, idealne, walentynkowe śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie było robione pod walentynki, raczej nie obchodzę tego "święta" :)

      Usuń
  15. Jakie smaczności! :) Kocham truskaweczki i od kiedy się skończyły tamtego lata to czekam na kolejne lato by znów były te świeże :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał, wygląda przepysznie :) Ach, chciałabym mieć teraz tyle czasu o poranku... ;) Można stworzyć prawdziwe śniadaniowe cuda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i przepyszne śniadanie ! :) Aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Crumble <3 masz super figurę przecież!

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za nominację! ;)
    ps. śniadanko mistrzowskie

    OdpowiedzUsuń
  20. crumble i truskawki? o mamo *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzy mi się takie śniadanie *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. a które pytania zostały mi nominowane ?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. dobrze że mam jeszcze trochę w zamrażarce, zrobię! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam crumble :) Dziękuję za nominację, zaraz coś naskrobię pod śniadaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)