czwartek, 7 lutego 2013

.208.

~domowy chleb żytni z wędliną drobiową, sałatą i rzodkiewką~

Do końca tygodnia jednak siedzę w domu, mama powiedziała, że lepiej żebym doleczyła się dokładnie i żeby grypa żołądkowa nie powróciła 3 raz w ciągu miesiąca...
A wczoraj za to upiekłam swój pierwszy chleb! Na zakwasie, który również sama wyhodowałam :D Jest przepyszny, o czym w dużej mierze świadczy te pięć kanapek na śniadanie :D Nie powinnam jeszcze jeść pieczywa (z powodu wcześniej wspomnianej grypy żołądkowej) ale nie mogłam się powstrzymać! Zresztą wczoraj od razu po upieczeniu też porwałam szybko jedną kromkę i nie miałam żadnych rewolucji :p Zapraszam po przepis na chleb i zakwas na drugiego bloga - KLIK. Jego zrobienie naprawdę nie jest tak trudne jak mogłoby się wydawać, więc tym bardziej zachęcam :)

P.S. Do wszystkich osób nie posiadających konta na bloggerze i nie mających mojego bloga w obserwowanych witrynach; niedługo nastąpi zmiana adresu na "justbreeakfast.blogspot.com" (przez dwa 'e') więc zapiszcie sobie ten adres i gdy Wasza przeglądarka powiadomi Was, że "strona o danym adresie nie istnieje" wtedy wpiszecie nowy adres i przeniesie Was na bloga :) Dzień przed zmianą napiszę o tym na blogu. Jeśli jesteś na liście obserwatorów mojego bloga - nic się zmienia. Ta informacja jest skierowana do osób, które odwiedzają mojego bloga, lecz nie mają konta.

37 komentarzy:

  1. Domowy chleb - coś wspaniałego! :) Uwielbiam jego smak, jego zapach!
    Dobrze, że zostajesz w domu, lepiej abyś była zdrowa w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam maszynę do chleba i tak zabieram się do jego zrobienia i zabieram... i nie mogę się zabrać. xd Kanapki pyszne i wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu i Ty dołączyłaś do grona domowych wypieków chleba ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja mam ma racje ;)
    Domowy chleb na zakwasie uwielbiam, w moim domu jest bardzo czesto i obowiazkowo z duza iloscia ziaren ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. taki domowy chleb musi być przepyszny! muszę się w końcu porwać na taki wypiek:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeśli jadam chleb to tylko ten domowy na zakwasie ♥ Jest przepyszny! A kanapeczki prezentują się mega apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sama nie umiem zrobić zakwasu i upiec chleba ale moja mama robi wspaniały! :) Smacznie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne i bardzo apetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. we własnoręcznej produkcji pieczywa jest coś magicznego ! <3
    kanapeczki pyszne, gratuluję wypieku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Domowy chleb jeszcze przede mną.. ale Twój wygląda świetnie, i kanapki są bardzo apetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś lubiłam piec swoje chlebki, ten zapach którym przesiąkało mieszkanie... i też robiłam taki na zakwasie, jednak zawsze nie wychodził taki idealny jaki chciałam żeby wyszedł. Albo był za bardzo zbity, albo za mokry.. hm, może wypróbuje niedługo Twojego przepisu?
    A Ty widzę, że zdrowiejesz, zdrowiejesz? :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemu zmieniasz nazwę bloga?
    Ja w sumie myślę też o tym od dawna, ale trochę się obawiam, że potem nikt tego bloga nie znajdzie. A już nawet mam nazwę, bardziej pasującą do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. od rana wszędzie mnie atakują pączki i faworki, ale dopiero jak zobaczyłam Twoje kanapki z rzodkiewką to mi ślinka pociekła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. od dawna mam ochotę na takie wiosenne kanapki z rzodkiewką i sałatką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym szynki nie zjadła, ale te twoje kanapki... ach! i ten domowy chleb<3 ciesze się że już mija :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To dodaje do obserwowanych i zapraszam do obserwowania mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. smak domowego chleba jest nie do zastąpinia więc nie dziwię się temu śniadaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. takie kanapki kojarzą mi się z wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dawno nie jadłam takich 'zwykłych' niezwykłych kanapeczek, które przypominają mi lato i rodzinne śniadania :)
    a mam rzodkiewkę chyba w lodówce ^.^

    OdpowiedzUsuń
  20. Domowy chlebek najlepszy, nie ma co się dziwić:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja uwieeelbiam takie kanapki ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale kanapeczki, uwielbiam takie :)
    Dobrze, że zostałaś w domu, wykurujesz się chociaż do końca:)

    OdpowiedzUsuń
  23. domowy chlebek? pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ale pychotka śniadanko :) jednak wole takie kolacje :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Domowy chleb *.* Porywam chociaż jedną kanapeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama przechodzę rzez tę grypę i zazdroszczę Ci tych kanapek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama przechodzę przez tę grypę i zazdroszczę Ci tych kanapek.. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. a za mna chodzi domowy chleb;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję tego pierwszego wypieku chleba! ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. śniadanko pychotka -zdrowe,smaczne ,kolorowe ;) mykam po przepis na chlebuś ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się właśnie moja też nie podoba. W sumie od początku chciałam inną, ale była zajęta, a zakładając nie mogłam nic lepszego wymyślić niż to co wymyśliłam, a ostatnio wymyśliłam i zastanawiam się czy nie zmienić? Chciałabym, żeby nazwa bardziej do mnie pasowała i bardziej mi samej się podobała :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)