niedziela, 3 lutego 2013

.204. +BAL!

 ~kasza manna na mleku z przyprawą do piernika i pomarańczą ; grzanka z nutellą~


Wczorajszy bal był wspaniały! Jeszcze lepszy niż go sobie wyobraziłam. Czas zabawy minął zadziwiająco szybko i zanim się obejrzeliśmy zatańczyliśmy i zaśpiewaliśmy do ostatniej piosenki. Polonez może nie wyszedł nam idealnie, ale jestem z niego zadowolona, bo przecież liczy się zaangażowanie i przyjemność, a nie to żeby wszystko było tip-top! :) Ale za to nasz kabaret został okrzyknięty najlepszym przedstawieniem w ciągu 3 lat gimnazjum, a niektórzy prawie popłakali się ze śmiechu. Wytańczyłam się za wszystkie czasy! Nogi bolą mnie nie miłosiernie, nie dałam rady wyjść z samochodu :D Tańczyłam bez butów, bo baleriny okazały się przyduże (jakim cudem?!). Zdarłam gardło i strasznie ochrypłam. Ale ten bal był najlepszym wydarzeniem w ciągu trzech lat gimnazjum! Podczas zabawy był też konkurs z nagrodami ; DJ dał nam worek z nagrodami, ustawiliśmy się w kółko i podawaliśmy go sobie, gdy DJ zatrzymał muzykę ta osoba która miała w rękach worek losowała nagrodę. Jedną z tych osób byłam ja :D Wylosowałam spodnie (wydaje mi się, że chyba piżamowe :D) z napisem "sex and the city" :D Kolega z mojej klasy wylosował koszulę do kompletu. :D Mam w nich zdjęcie, ale muszę napisać do jego autora żeby mi je udostępnił, wtedy zobaczycie jak ładnie komponowały się z moją sukienką :D Kilka innych osób wyciągnęło z worka : biustonosz, majtki, koszulę w cekiny, wiejskie rajtuzy i perukę. Moje jakże cudowne spodnie możecie zobaczyć na ostatnim zdjęciu. Dwoma słowami: BYŁO WSPANIALE! Teraz kilka moich zdjęć :) :





Tak się bawiliśmy :)

Spodnie :D


28 komentarzy:

  1. :D świetnie wyglądałaś
    a spodnia hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. zabawa udana, wspaniale! :)) pięknie wyglądałaś! naprawdę! :)
    haha, a te spodnie są GENIALNE :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię taką mannę :)
    bardzo ładnie wyglądałaś! oddawaj włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No, wiedziałam, że będzie dobra zabawa! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śniadanie cudowne!
    Super że zabawa się udała, jesteś bardzo zgrabna ;)
    A spodnie mam podobne, 2 pary i je uwielbiam, na pewno będziesz z nich zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, miałaś piękna sukienkę <3 Cieszę się, że dobrze się bawiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Było suuuuuuper, ja chce jeszcze raz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądałaś! uwielbiam te Twoje dłuuugie włosy ♥
    to musiała być super zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne spodnie, haha! Pięknie wyglądałaś i zazdroszczę takiej dobrej zabawy! Cieszę się jednak, że jak widać, i jak mówiłam wcześniej - nie było się czego bać, było cudownie i masz teraz wspaniałe wspomnienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądałaś :)
    Genialne te spodnie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądałaś wspaniale i z tego, co piszesz, musiałaś się również tak bawić. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna sukienka *.*
    i śniadanie również. ;)
    fajnie, że miło spędziłaś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszne śniadanie :)
    Masz piękne długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że bal udany :) Będziesz miała co wspominać :D Ślicznie wyglądałaś, świetne noogi :D No i te spodnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się cieszę że bal się udał:) Śliczna jesteś i piękną miałaś sukienkę!
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. to super ,że się wspaniale bawiłaś , i wspaniale też wyglądałaś ;*
    śniadanko ekstra , mega smacznie ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak to mówił jeden wfista koledze na zajęciach: Fajne ma pan/pani gacie! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda i brzmi fantastycznie!
    I ślicznie wyglądałaś, masz super figurę ^^
    Ale ten pomysł z prezentami mnie rozwalił, super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądałaś wspaniale :) Bardzo cieszę się, że zabawa się udała :D

    OdpowiedzUsuń
  20. super, że takie cudne wspomnienia będziesz miała! ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądałaś!;)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładna sukienka ale spodnie jeszcze lepsze:) po takiej nocy to takie śniadanie jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądałaś! Masz mega nogi i włosy! <3
    Fajnie mieliście z tym kabaretem u nas nie było takowego, ale impreza też była świetna. Gdyby przez całe 3 lata gimnazjum ludzie dogadywali się tak jak na balu to byłoby cudownie :P
    Haha, fajne te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. jedna z moich ulubionych wydań manny :)
    ja gimnazjum nie wspominam dobrze, ale fajnie że dobrze się bawiłaś :)
    bardzo ładna z ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądałaś. Masz świetne, długie włosy *.*
    My bal będziemy mieć dopiero w czerwcu, nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)