środa, 6 maja 2015

.961. sezamowy szczyt

~gryczane muffiny z sezamem podane z domowym dżemem truskawkowym~












Przy wyjmowaniu muffinek z foremek nieco sezamu odpadło więc dodałam go do dżemu i wymieszałam - ciekawe połączenie, polecam! :) I muffinki też oczywiście polecam :)
Przez ostatnie dwa dni nieźle się wymęczyłam, tak więc dzisiaj trochę odpoczynku się należy...Jednak i tak i tak muszę się przygotować do szkoły, ehh...Dobrze, że wakacje coraz bliżej! Jedynie pogoda mogłaby się poprawić i w koncu zdecydować na słoneczną, a nie przeplatać raz deszcz, raz słońce...Kwiecień już za nami, "heloł" :D










PRZEPIS /1 porcja/
~60g mąki gryczanej
~80g jogurtu naturalnego
~jajko
~cukier/stevia do smaku
~15g sezamu BIO Fresano 
~1/2 łyżeczki bezglutenowego proszku do pieczenia

Mieszamy wszystkie składniki oprócz sezamu. Nakładamy masę do foremek na muffiny, posypujemy sezamem i pieczemy 20-30 minut w 180*C. Podajemy z ulubionymi dodatkami. Smacznego! :)

20 komentarzy:

  1. Dawno u Ciebie muffinek nie było ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemnie wygląda. Dosyć proste w przygotowaniu, a pomysłowe. Kiedyś się zmierzę z fantazją i też zrobię jakieś wymyślne muffiny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś z mąki gryczanej + sezam to bardzo smaczne połączenie, czasem stosuję. I tego 'dżemku' Ci zazdroszczę :] Swoją drogą ten domowy dżem truskawkowy musi obłędnie smakować z Twoim masłem orzechowym ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Sezam mogę dodawać do wszystkiego i chyba zawsze będę tym zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. porywam muffinkę :)
    a ta pogoda też już mnie denerwuje, no i czekam na wakacjeee razem zTobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno zrobię niedługo muffiny z sezamem, bo muszą nieziemsko smakować! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 4 muffinki z tych proporcji wyszły?

    OdpowiedzUsuń
  8. I cała taka armia muffinek tylko dla Ciebie? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A możnaby zastąpić jogurt naturalny kefirem? Albo kefirem+(do zagęszczenia)serek Grani?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli już chcesz używać kefiru to nie kombinowałabym z serkiem grani tylko dała połowe mniej kefiru niż jogurtu czyli 40g

      Usuń
  10. została chociaż jedna ? :D wyglądają tak smakowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. super te muffinki, posmak gryki z sezamem to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)