niedziela, 26 kwietnia 2015

.951. kardamon

~owsianka na mleku sojowym z kardamonem, bananem (część rozgnieciona widelcem i dodana podczas gotowania) i kremem migdałowym~


Chyba jestem uzależniona od różnego rodzaju kremów "smarowideł"... :x Ostatnio gdy byłam w Lublinie skusiłam na to o to cudeńko - krem migdałowy. Jest boski! <3 Kupiłam go na stoisku Karmello w nowej galerii koło zamku :) Z czystym sercem polecam!
W tym tygodniu mam bardzo "fotograficzny" weekend :D Wczoraj fotografowanie turnieju tanecznego, a dzisiaj bardziej kameralna sesja z jedną modelką :) Oby pogoda dopisała. Efekty będziecie mogli zobaczyć TUTAJ.
Moje nogi chyba zapomniały jak się biega, bo po ostatnich 6,60km mam straszneee zakwasy :( Ale ta pogada po prostu nie pozwala siedzieć w domu! A rolki czy buty sportowe same proszą się, żeby je założyć :)

14 komentarzy:

  1. Moje rolki też ciągle mnie wołają :D
    a kto nie jest uzależniony od tych kremowych cudów? ;)

    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Karmello jest i u mnie w Krakowie w paru miejscach, ale jak dla mnie mają tam kosmiczne ceny! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że w tym kremie bym się zakochała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma to jak klasyczna owsianka z bananem :) lubię zajadać nie tylko na śniadanie :D
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam krem tej firmy, ale jeszcze go nie próbowałam :D
    Najlepszy sposób na zakwasy? Trening! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. NA zakwasy polecam rozciąganie i sok z wiśni do picia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny musi być ten krem! :)
    Owsianka, ale za nią zatęskniłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie wygląda )
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prostota smakuje najlepiej <3
    Ale kusisz tym kremem *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ten krem przepysznie wygląda, chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)