sobota, 4 kwietnia 2015

.929. różowa kukurdzianka

~truskawkowa* kaszka kukurydziana z gorzką czekoladą~
*wymieszana z puree truskawkowym




Dziękuję za wczorajsze słowa otuchy :) Żeby o tym wszystkim nie myśleć "zamknęłam" się w kuchni i upiekłam dwa serniki i ciasteczka :) Właśnie - jak Wasze przygotowania do Wielkanocy? U mnie będzie jeszcze na pewno jakiś wege pasztet, zastanawiam się też nad jeszcze jednym ciastem - babką, zobaczymy czy znajdę dzisiaj czas żeby ją upiec. Wam za to mogę polecić tę bezglutenową, cytrynową babkę, którą upiekłam jeszcze przed wyjazdem do Finlandii, ale opublikowałam dopiero dwa dni temu, kliknij na zdjęcie aby przejść do przepisu. A TUTAJ *klik* pozostałe przepisy Wielkanocne, polecam się :)

16 komentarzy:

  1. Piękny kolor! :)
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pasek czekolady wygląda ślicznie w tej miseczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta polewa na babce wygląda genialnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś kukurydziana zawładnęła blogosferą. I mnie dopadła ;)
    Takimi wypiekami to ja się mogę pocieszać!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zbyt wiele nie piekę, bo nie miałby kto tego zjeść, ale babka musi być! :)
    dziś rano i truskawki i czekoladę w śniadaniu przemyciłam, także piona! :D
    udanych wypieków i wesołych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi z powodu świnki :( Tule <3
    Ale piękna ta polewa na babce! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie w sumie przygotowań brak, ale takiego wege pasztetu to bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny kolor. :) Muszę zrobić kolejne podejście do kaszy kukurydzianej, bo kiedyś się do niej zraziłam, a dzisiaj pełno jej w blogosferze. :)
    Spokojnych świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Różowy to taki optymistyczny kolor! :)
    Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale różowiutki i słodki *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Również zajadałam się dzisiaj kukurydzianką :) Twoja wersja prezentuje się niezwykle delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. truskawka i czekolada i ja jestem w raju *.*
    Wesolutkich :)
    koniecznie pochwal się sernikami!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super lukier na babce!:D
    Odnosząc się do poprzedniego wpisu- bardzo Ci współczuję utraty zwierzątka:(
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)