niedziela, 17 stycznia 2016

.1193. koko budyń + what i eat in a day #4

~podwójnie kokosowy* budyń z domowym dżemem truskawkowym i gorzkimi chocolate chips~
*na mleko ryżowo-kokosowym i z dodatkiem mąki kokosowej



Mój 4-dniowy weekend dobiega końca...Pofolgowałam sobie, więc dzisiaj trzeba się wziąć za nadrobienie zaległości i trochę pouczyć. Do ferii jeszcze prawie miesiąc, ale jakoś dam radę! :)

Tak jak obiecywałam - wczoraj wieczorem pojawił się na YouTube nowy film z serii What I Eat in a Day i serdecznie zapraszam Was do obejrzenia! :) Koniecznie oglądajcie w HD - jakość bez porównania :) Dajcie znać czy filmik Wam się podobał i jeśli tak to subskurybujcie mój kanał >>KLIK<< gdzie znajdziecie wiecej filmików o wegańskiej tematyce :) Niedługo kolejne! 


13 komentarzy:

  1. O mniam, skoro kokosowy to musi być pyszny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jeezu buudyń!

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyobrażam sobie, jak to cudownie musiało smakować :)
    A filmik obejrzę wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ten budyń musiał być pyszny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej, kolejny filmik! Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mogę Cię prosić o przepis?pozdrawiam,Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kasiu, jasne :)
      400ml mleka kokosowego (u mnie ryżowo-kokosowe), takiego niskotłuszczowego z kartonu, nie z puszki
      30g mąki ziemniaczanej
      czubata łyżka maki kokosowej

      Z mleka odlewamy ok pół szklanki i mieszamy w nim mąkę ziemniaczaną. Pozostałe mleko zagotowujemy, gdy będzie wrzeć zdejmujemy z palnika lub maksymalnie zmniejszamy ogień i dodajemy mąkę ziemniaczaną rozmieszaną w pół szklanki mleka intensywnie mieszając. Stawiamy z powrotem na palnik i doprowadzamy budyń do zagotowania, nastepnie przesiewamy mąkę kokosową, krótko mieszamy i przekładamy do miseczki. Smacznego :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za przepis:)pozdrowionka,Kasia

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)