niedziela, 18 grudnia 2016

.1270. zmiksowana

~kakaowy krem owsiany z mango (również w środku) i masłem orzechowym~


Jeszcze tylko niecały tydzień i świeta! Ja już nie mogę się doczekać, a Wy? ;) Z drugiej strony...jak ten czas szybko leci, troche to przerażające :o


Zapraszam do obejrzenia nowego filmu na moim kanale 
JESTEŚ WEGANINEM WIĘC MUSISZ JEŚĆ ZDROWO
Zgadzacie się z tym? Jakie jest Wasze zdanie?



Zapraszam też do obejrzenia przepisu na pyszne wilgotne ciasto bananowe,
które jest banalnie proste do wykonania i posmakuje każdemu fanowi ciężkich i zbitych ciast :)



11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy blog! :)https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To musiał być przepyszny miks :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozytywne podejście do diet roślinnych. Najgorszym zjawiskiem, jakie można zaobserwować, to unikanie produktów zwierzęcych, a następnie spożywanie wysoko przetworzonych produktów. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkąd zaczęłam się wczytywać w diety roślinne i przepisy, to powiem szczerze, dziwi mnie, że ludzie zadowalają się jedzeniem niskiej jakości. Twoja propozycja wydaje się pyszna i pożywna! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm wygląda całkiem pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda trochę "ciężko", nie za dużo tłuszczów?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile taki krem może mieć kalorii? :-)

    Świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam :) leci subskrypcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łaaał <3 cudo <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)