środa, 27 kwietnia 2016

.1227. sukcesy małe i duże

~kokosowy krem z tofu* z domowym dżemem truskawkowym i prażonymi wiórkami kokosowymi~
*z dodatkiem "śmietanki' kokosowej



Dziękuję za wszystkie kciuki w piątek! Chyba mocno trzymaliście, bo...udało mi się! Zajęlam 3 miejsce w eliminacjach okręgowych i jadę na finał ogólnopolski już za miesiąc! :o Zupełnie nie byłam na to przygotowana i teraz trochę się stresuję...Zaczęło się od tego, że z marszu, bez żadnego przygotowania poszłam na etap szkolny, o którym dowiedziałam się lekcję wcześniej, potem przeszłam do drugiego etapu, potem trzeciego i teraz finał...W sumie byłoby super zająć jakieś miejsce - nagrody są tego warte, a w dodatku bylabym zwolniona z egzaminu zawodowego! Chyba zamiast lektur będę teraz czytać książki o zywieniu i rozwiązywać testy! :D

P.S. Chcielibyście spróbować potrawy przygotowanej przeze mnie? ;) Jeśli tak to...w sobotę będziecie mieć do tego okazję! Jak pewnie wiecie, dzisiaj rusza VIII Tydzień Weganizmu 24-30.04.2016. W sobotę odbędą się Kulinarne Potyczki Bloggerów, na które zostałam zaproszona przez Stowarzyszenie Empatia i zaproszenie oczywiście przyjęłam :) Tak wiec serdecznie zapraszam Was w sobotę - 30 kwietnia do Centrum Paca w Warszawie i licze na Wasze wsparcie ♥ Do zobaczenia (mam nadzieję)! :)

18 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    A ten krem to istna magia !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zgadza się - smakował magicznie ;)

      Usuń
  2. same sukcesy!! gratuluję i cieszę się razem z Tobą :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Na Tygodniu Wege się jednak nie pojawię, bo mam pociąg do domu w tych godzinach, ale i tak mam nadzieję, że i tu ci się powiedzie i będzie pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dajesz Martyna! Jesteś mega zdolną i utalentowaną dziewczyną! Aż żałuję, że nie będe w Warszawie w ten weekend. Ale na pewno będę trzymać mocno kciuki! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda całkiem fajnie!
    I gratuluję! :) nathaliecooks

    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mocno gratuluje;-). Krem wyglada oblednie. Prosze o przepis:-P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Przepis:
      250g tofu naturalnego
      sok z 1/2 cytryny
      50ml mleka roślinnego
      2 łyżki śmietanki kokosowej (gęsta część mleka kokosowego z puszki)
      2-3 łyżki erytrolu lub innej subst. słodzącej

      Tofu rozgniatamy widelcem, dodajemy pozostałe składniki i miksujemy na gładką masę. Schładzamy w lodówce przez min. 3h, najlepiej całą noc. Podajemy z ulubionymi dodatkami. Smacznego :)

      Usuń
  7. To gratuluję, super sprawa! :D Szkoda, że nie mogę być w Warszawie, bo na pewno bym przyszedł c:

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może następnym razem uda Ci sie wpaść :D

      Usuń
  8. Gratuluję! :)
    Kremy z tofu są przepyszne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)