czwartek, 22 października 2015

.1118. dawno nie było słoika

~kakaowa kaszka kukurydziana gotowana z gruszka w sloiku po domowym maśle orzechowym~


Jak na mnie - dawno nie było tutaj śniadania w słoiku :D Jednak jak zawsze - teraz wszystkie masła zaczeły się na raz kończyć wiec będzie dużo słoikowych śniadań :D
Prosze Was o kciuki dzisiaj o 14.30! Nie chcę na razie mowić o co chodzi, jak już będzie po wszystkim to napiszę :) A mam nadzieję, że będzie to jak najszybciej...
P.S. Przypominam o konkursie! Trwa tylko do piątku wiec jesli jeszcze nie wzieliscie udziału macie mało czasu! :( A warto wziąć udział! :) Szczegóły TUTAJ - KLIK

10 komentarzy:

  1. Kakao i gruszka... Dzięki za przypomnienie o tym połączeniu! :)
    Kciuki będę zaciskać. Akurat mam wtedy religię, więc nie będzie to wymagało ode mnie żadnego poświęcenia xD

    OdpowiedzUsuń
  2. kaszka kukurydziana to jest to, lekka i smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mocno trzymam kciuki i jestem z Tobą myślami :) a myślałam, że tylko u mnie wszystkie masła kończą się naraz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz o tym słyszę, już nie mogę się doczekać szczegółów, bo brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje, że nie za późno na trzymanie kciuków <3 chyba wiem o co chodzi :D
    Aaa, same pyszne smaki w tym słoiku *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja już wiem o co chodzi i gratuluję CI bardzo!! :*
    Genialne śniadanie. I to roztapiające się masło <3

    OdpowiedzUsuń
  7. masło, gruszka i kakao... <3
    cudo! :)

    Kciuki trzymam nadal ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W słoiku po maśle orzechowym najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Domowe masełko orzechowe, najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)