niedziela, 7 września 2014

.735. migdałowa gruszka

~migdałowa kaszka orkiszowa z gruszką (w środku) i migdałami~



Wczorajsze praktyki nie były złe, było luźno, za zadanie mieliśmy jedynie posprzątać :3 Wypuścili nas 2 godziny wcześniej! Niestety przez cały rok tak nie będzie i już niedługo zaczyna się ciężka praca... A od 24 listopada do 19 grudnia będę mieć tylko zajęcia praktyczne, zero szkoły. Z jednej strony fajnie, z drugiej - chyba odechce mi się gotowania na dwa miesiące :P Poza tym do końca listopada właśnie muszę mieć ilość ocen wystarczająca do wystawienia oceny na semestr, więc teraz szykuję się maraton sprawdzianów...
A mały jednak będzie Simbą :3 I świetny z niego model!




18 komentarzy:

  1. pysznie, słodziak z tego kociaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te pokruszone migdały na pewno uzupełniają całość! i śliczny kiciuś! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Simba jest bardzo fotogeniczny :)
    dasz radę z nauką! ;) najważniejsze byś była dobrych myśli!
    gruszka i migdały świetnie razem smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki kociak. Już pisałam, wiem, ale nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jaki cudowny kotek! Uwielbiam rudawe kotki *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba muszę się zaopatrzyć w tą kaszkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie świetny model z niego. Taki niewinny i spokojny jak śpi :)
    Śniadania powoli zaczynają mi "pachnieć" jesienią u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę kota, chyba jestem kociarą choć z niewytłumaczalnych przyczyń wychowałam się wyłącznie w towarzystwie psów a gdy to piszę, to mój kochany beagle właśnie spycha mnie z kanapy :D ale chętnie popatrzę na Twoje kotka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śniadania tylko pozazdrościć *.*
    Ale słodziak! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. słodziaczek <3
    powodzenia na praktykach, dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam połączenie gruszki z migdałami ;) a kotek jest przeuroczy, z chęcią bym takiego przygarnęła ;)

    zapraszam http://bakaliowy-swiat.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. co tam to wspaniałe śniadanie i połączenie gruszki z migdałami, kiedy pod spodem czai się tak cudny kotek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie klimatyczne zdjęcia. Świetna śniadaniowa kompozycja i przesłodki kocurek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsze zdjecie kociaka przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To połączenie do mnie trafia, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten kotek to uosobienie jesieni :) Rudy, wesoły i taki... otulający :) Piękne zdjęcia !
    A kasza z mlekiem migdałowym ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepraszama le dzis kotek zająl pierwsze miejsce dzis <3 !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)