poniedziałek, 1 września 2014

.729. szybkie śniadanie na 1-szy dzień szkoły

~kokosowo*-kakaowy krem ze śliwkami, jogurtem cynamonowym i syropem cytrusowo-anyżowym~
*z maki kokosowej


Rok szkolny czas zacząć. Może gdybym nie była w swojej klasie traktowana tak jak jestem i ogólnie byłbym w innej sytuacji to nawet bym się cieszyła, bo w końcu przebywałabym wśród ludzi etc., no ale... Dałam radę poprzedni rok, dam i teraz. Chociaż śniadanie dobre zjadłam :) Krem z mąki kokosowej nigdy nie zawodzi i świetnie smakuje w każdej wersji.
P.S. Do wczorajszego wpisu dodałam przepis :)

Ażeby osłodzić ten dzień zapraszam na czekoladowe ciasto
oraz pierwszy filmik kulinarny! :) (kliknij na zdjęcie)


25 komentarzy:

  1. czekoladowo na dobry początek! to mi się podoba, dziś z rana też trochę takiej słodyczy sobie zaserwowałam :) a ciacho proszę mi podesłać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie do końca czuję się w mojej klasie, ale- cóż począc ? Dobre śniadanie, dobre ciasto... Rok szkolny nie może więc byc, zły, mam rację ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kremy, uwielbiam czekoladowe ciasta! porywam wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale czekoladowo;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. tyle czkolady tu dzisiaj, że człowiek od razu ma ochotę pędzić do najbliższego sklepu po jakąś tabliczkę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekoladowe ciasto, kakaowe śniadanie - też mogłabym tak zaczynać wrzesień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a jak jestes traktowana?

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszne śnioadanie i ciasto ;) Mniam, mi się nie chce uczyć. Mam szkołę do 15 ;_;

    zapraszam
    www.kariandkari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Co nas nie zabije, to nas wzmocni ;) Olać tych ludzi, którzy Cię tak na prawdę wcale nie znają, ważne, że masz bliskie osoby na co dzień, niekoniecznie w szkole ;) Pamiętaj, że jesteś ponad to wszystko i ich zachowanie to tylko krycie swoich słabości...Ty się liczysz, a nie oni :)
    Śniadanie szybkie, piękne i pyszne, o! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie dobrze! :)
    Śniadanie idealne, takie jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem z mąki kokosowej jest przepyszny <3
    Oczywiście, że dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety też nie przepadam za swoją klasą.
    Ale cóż, przeżyć trzeba ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Może jednak w tym roku coś się zmieni? Podobno im starsi jesteśmy, tym mądrzejsi.
    Ostatnio stałam się wielką fanką różnego rodzaju kremów. Chętnie spróbuję Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Filmik kulinarny fajna rzecz, ale ja się do takich rzeczy totalnie nie nadaję xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Idę po ten przepis na ciasto, bo mnie strasznie intryguje! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja dziś zachwycam się ciachem i filmikiem który oglądam śliniąc się do komputera! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę, że i ty czekoladowo zaczęłaś ten rok szkolny :D piona!

    OdpowiedzUsuń
  18. pomimo wszystko- jakkolwiek przykro czyta się takie coś. nie jest możliwym znalezienie choć jednej ,,bratniej duszy"? taka osoba jest zbawienna, a przecież życie wśród wrogów to męczarnia, jak by nie patrzeć
    połączenie śliwek z czekoladą ostatnio mi wybitne bliskie, dnia bez tego nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne śniadanie, czasami strasznie żałuję, że nie mogę jeść czekolady. A co klasy to się nie przejmuj, ważne, że masz bliskie i sprzyjające Ci osoby

    OdpowiedzUsuń
  20. mmm czekoladowe ciasto z wiórkami, a mogłabyś zrobić takie z białej czeko? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. To ciasto muszę koniecznie zrobić! Skradł mi serducho.

    OdpowiedzUsuń
  22. szybkie, ale jakie pyszne <3 !

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba pokuszę :D się o zrobienie tego ciacha!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)