środa, 21 maja 2014

.659. przy pachnącym bzie

~kasza jaglana z kakao, truskawkami i jogurtem greckim~




Robię sobie lato w pokoju. Bo na dworze mamy majopad jakiś chyba. Wczoraj 40 minut spędziłam na poczcie, bo to był jedyny budynek, do którego zdążyłam dobiec jak nagle lunął ogromny deszcz. I tak sobie padał przez tę prawie godzine. Skutek - zalane ulice...Mama musiała przyjechać po mnie okrężną drogą, no ale "sory, taki mamy klimat" :>
Miałam ze sobą aparat więc się nie nudziłam przynajmniej i robiłam zdjęcia przez okno :)





17 komentarzy:

  1. A umnie wczoraj nie padało :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pan z rowerem B&W - wow! Dawno tak dobrego i fajnego zdjecia nie widzialam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja miseczka wygląda smakowicie;). Bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia robisz! Szkoda, że jestem uczulona na bez, bo sama zrobiłabym sobie takie lato w pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo dzisiaj jaglanki w blogosferze :) U mnie dzisiaj kakaowe puddingi z kaszy manny z truskawkami, a jaglana na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, talent masz! Idealnie uchwyciłaś momenty na zdjęciach. Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam twoje zdjęcia! tak piękne, nawet tą przyjemną aurę na dworze potrafi świetnie ująć :) a śniadanie genialne w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja zazdroszczę deszczu, bo w Warszawie od 3 dni 30*C. Mam już dość, a tak ma być cały tydzień. no ale polakom nigdy nie dogodzisz :-) Podoba mi się pierwsze zdjęcie z kałużą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narzekanie na 30* powinno być karalne! cieszyć się słońcem, a nie

      Usuń
    2. Haha, zgadzam się! :D Zresztą ja jestem ciepłolubna i "wolę się spocić niż zamarznąć" XD

      Usuń
  9. Twoje zdjęcia są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie taka pogoda była tydzień temu, teraz to jam upały :O
    Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a u mnie już czwarty dzień 25 stopni :) zapraszam do centrum! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasza swietnie wyszal <3 Genialne zdjecia *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. za to w Lublinie o dziwo jest pięęęknie! :)
    hm, nieświadomie zgrałyśmy się dziś nieco! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow pierwsze - śniadanie. Ta kasza wygląda świetnie, dobrze dedukuję, że zmieszana z tym jogurtem?
    Wow drugie - zdjęcia. Przecudowne, no i deszcz! Deszcz jest piękny, a w Warszawce się ociepla.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)