poniedziałek, 14 kwietnia 2014

.623. bez jaj! omlet

~wegański omlet z domowym dżemem jabłkowym i migdałami~



Oby do środy... ;)

PRZEPIS /1 porcja/
~1/2 szklanki mąki (60g)
~90ml mleka sojowego
~łyżka mielonego lnu + 3-4 łyżki wody
~cukier/stevia do posłodzenia, do smaku
~szczypta soli
~łyżeczka oleju rzepakowego
~1/2 proszku do pieczenia i sody

Mąkę wymieszać z solą, cukrem/stevią, proszkiem do pieczenia i sodą. Dolać mleko i olej i wymieszać. Len rozrobić z wodą i dodać do masy, wymieszać dokładanie. Patelnie rozgrzać, spryskać lekko olejem, wylać masę i smażyć z obu stron na małym ogniu. Podawać z ulubionymi dodatkami. Smacznego! :)

27 komentarzy:

  1. proszę przepis! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba sobie jaja robisz! Jak to tak - omlet bez jaj?! ;p
    Wygląda pysznie! Dołączam się do życzenia "oby do środy". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Omlet bez jajek ? Brzmi bardzo ciekawie :D Jak go zrobiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  4. omlet bez jajek? ciekawa alternatywa! :) podzielisz się przepisem? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, oby do środy, pyszne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poproszę przepis, bo cudnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. bez jaj - jest świetny! czekam na przepis ;) domowy dżem? taki nie ma sobie równych <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ale... jak to?! haha. podaj przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow bez jaj!!! Wygląda super , można liczyć na przepis ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. No no, omlet bez jajek to ciekawie:) wyglada na pyszny, taki grubiusi:3

    OdpowiedzUsuń
  12. No no no, prosimy o przepis!

    OdpowiedzUsuń
  13. jak się robi wegański omlet? omlet to z jaj... a bez jaj - to naleśnik?

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na przepis!
    Normalnie nie wierzę, że jest bez jaj *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bez jajek? Wow! Brzmi bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby do środy! :) Z omletem da się jakoś wytrzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście mam nadzieje, że podzielisz się tym jak go zrobiłaś :P
    Też wyznaję taką zasadę w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też domagam się przepisu! :D
    niesamowity jest! *-*

    OdpowiedzUsuń
  19. i ja jestem ciekawa jak się robi omlet bez jaj :D

    OdpowiedzUsuń
  20. niezwykle mnie ciekawi z czego ten omlet jest zrobiony! na przepis czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak bez jaj to nie wiem czy można go jeszcze nazwać omletem, ale ciekawi mnie ta propozycja :D

    OdpowiedzUsuń
  22. z jajami czy bez wygląda genialnie i tak pewnie smakował <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Omlet bez jajka? ;o Czego Ty jeszcze nie wymyslisz... :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Lipa ten przepis. Ciasto się rozwala .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi że nie wyszedł... Robiłaś wszystko zgodnie z przepisem? Ja robiłam go już kilka razy i za każdym razem wychodzi...

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)