niedziela, 15 grudnia 2013

Recenzja #.11 - Kawa rozpuszczalna orzechowa (skworcu.com.pl)


Co mówi producent : Jest ona (kawa) prawdziwą ucztą dla naszych zmysłów. To wyjątkowa, aromatyzowana kawa rozpuszczalna o smaku orzechowym. Doskonałe połączenie wyśmienitego aromatu i subtelnego smaku prawdziwej kawy zachwyci każdego.

Moja opinia : Po otwarciu woreczka z kawą od razu poczułam niesamowity aromat. Zapach jest piękny! Po zaparzeniu kawy nie znika, kawa dalej cudownie pachnie. Piłam ją z mlekiem i bez - bardziej smakuje mi bez, wtedy smak jest intensywniejszy. Kawa rozpuszcza się bardzo dobrze, nie ma fusów na dnie. Nie czuć w niej też goryczy. To najlepsza kawa jaką piłam! Jest świetną odmianą od zwykłej, czarnej kawy. Moje zdanie podzielają również inni domownicy :) Z czystym sumieniem polecam Wam zakup tej kawy! :)


Ocena : 6/6 
Cena : produkt otrzymany w ramach współpracy / 9.50zł (100g) teraz w promocji 8.00zł!
Zakupione w : produkt otrzymany w ramach współpracy / skworcu.com.pl


KAWĘ ORZECHOWĄ 
możesz kupić

3 komentarze:

  1. nie pogardziłabym, bo jestem prawdziwą kawomaniaczką ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. jedna z moich ulubionych! aromatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi pysznie, już czuję jej zapach! :D Nie miałam jeszcze smakowych kaw, ale przymierzam się małymi krokami ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)